Unora le place să se joace cu viaţa şi vizitează cele mai periculoase locuri de pe planetă! De aceea conducerea Centralei Nucleare de la Cernobâl a decis să deschidă vizitatorilor, după mai bine de 30 de ani, camera de control a reactorului 4. Însă radiaţiile de aici sunt ucigătoare.
Radiaţiile din această încăpere sunt de 40.000 de ori mai mari decât limita normală, iar turiştii vor purta costume speciale şi nu vor putea sta aici mai mult de 5 minute.
Cu acest prilej, şefii de la Cernobâl au deschis 21 de noi circuite turistice pentru vizitatori. Directorul general de la Cernobâl, Aleksandr Novikov, a declarat pentru Daily Mail: ”Leonid Toptunov care a fost de serviciu în seara de 26 aprilie 1986, când a explodat reactorul, la ora 1.23 noaptea, a fost prietenul meu. A făcut tot posibilul pentru a reduce consecinţele dezastrului. A pompat apă în reactorul avariat de explozie şi a murit la trei săptămâni după incident”.
După difuzarea serialului de către HBO despre dezastrul de la Cernobâl, sute de oameni din întreaga lume au cerut deschiderea unor noi circuite turistice. Un tur costă între 99 $ şi 359 $, în funcţie de suprafaţa vizitată şi numărul ghizilor implicaţi.
Cele 21 de circuite turistice nou deschise au fost realizate în colaborare cu Agenţia Naţională Ucraineană de Administrare a Zonei de Pericol. De la începutul anului şi până recent, nu mai puţin de 85.000 de turişti au vizitat Centrala Nucleară aflată pe teritoriul Ucrainei.
Însă numărul amatorilor creşte, având în vedere succesul serialului despre calamitatea care a făcut sute de mii de victime la nivel mondial.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.