„Individualitatea, libertatea și diversitatea nu sunt doar cuvinte cheie pentru modă, ci sunt cruciale pentru viața însăși”, crede directorul de creație al Valentino, Pierpaolo Piccioli. „Moda adevărată trebuie să atingă aceste valori în care cred.”
Pentru a reflecta această poziție, pentru comunicarea mărcii Valentino, Piccioli dezvoltă o serie de idei canalizate în diferite proiecte fotografice legate de autenticitatea fiecărui canal media pe care îl alege. Acest lucru se traduce prin campanii sezoniere care nu se vor baza pe o singură imagine sau concept, ci mai degrabă pe o serie de activități bazate pe fotografie, muzică sau videoclipuri cu un limbaj diferit în funcție de mass-media.
„Îmi place această idee a tuturor oamenilor: o combinație de identități. Nu este specific locului. Este vorba despre rădăcini și identități, dar îmi place îmbrățișarea diferitelor culturi împreună ”, a spus Piccioli. „Este vorba despre oameni. Nu este vorba de unde vii. Este despre tine și diversitatea ta: expresia ta.”
Exemplificând aceste concepte, Piccioli i-a cerut lui Liz Johnson Artur, câștigătoarea Premiului Turner, să fotografieze colecția Valentino primăvara 2021 din Milano, în cadrul prezentării de modă organizată în septembrie, reflectând asupra distanțării sociale și realității pandemiei - măști chirurgicale incluse - cu un citat de la câștigătoarea Premiului Booker, Bernardine Evaristo.
Imaginile au fost publicate în reviste de artă, cum ar fi Flash Art.
Apoi este Zendaya. Țintind Genul Z și reflectând valorile incluziunii Piccioli și munca sa de a resemnifica codurile mărcii pentru a le face mai apropiate cu vremurile, Zendaya întruchipează conceptul de „romantism contemporan” al designerului.
Pandemia COVID-19 și distanțarea socială l-au determinat pe Piccioli să conceapă campania Empatie pentru toamna anului 2020, cerând unui grup de artiști și prieteni ai casei să participe.
Piccioli a colaborat, de asemenea, cu Koreen, fondatorul We're Not Really Strangers, pentru crearea unui nou joc de 25 de cărți care reflectă valorile comune ale ambelor mărci - empatie, individualitate și pozitivitate și lansat luna trecută. Rolul proiectului postat pe Instagram-ul lui Valentino a generat 5 milioane de vizualizări.
Piccioli „nu lucrează cu scopul de a impune limba mărcii Valentino mass-media, ci de a folosi mass-media și propria limbă ca mijloc de a povesti și de a implica publicul. Campania este alcătuită din diferite elemente care coexistă într-o manieră corală.”
Strategia sa pare să funcționeze, întrucât Valentino s-a clasat pe locul 13 în Indexul de lux digital Gartner 2020, câștigând 11 locuri de la an la an și depășind Dior și Saint Laurent.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.