Scopul proiectului în sine era de a restabili stilul vechi al spațiului, care este acum caracterizat de geneza rurală și, din păcate, se degradează. Ca lucrare a unor maeștri de avangardă, care nu doresc să fie limitați de simpla recuperare a spațiului și a arhitecturii sale, acest proiect este conceput ca o pictură pe pânză cu aspecte tridimensionale, pregătită pentru dialogul cu trecutul.
Obiectivul principal al proiectului este Vila, care oferă cinci unități de lux complet independente, vederi pe ambele părți ale proprietății, o atmosferă de mansardă și trei zone comune concepute pentru socializare, ospitalitate și divertisment.
Toate apartamentele au intrare din zonele comune situate în partea centrală a clădirii, în timp ce zonele înconjurătoare pot fi accesate cu ușurință pe două scări conectate - una este sculptată și conectează parterul și primul etaj, în timp ce celălalt conectează primul și etajul al doilea. Fiecare unitate are pardoseli din lemn și tavane cu casete create de Umbrian Master, pe baza a ceea ce este deja prezent și evocă trecutul.
Această intervenție se învârte în jurul recuperării unui pasaj subteran care a fost folosit istoric ca o cale de evacuare, probabil din cauza războiului. Pasajul are acces la una dintre reședințe, care are, prin urmare, o intrare privilegiată în grădina elegantă din fața vilei.
Cel mai important lucru legat de procesul de renovare este restaurarea capelei familiei, care conține numeroase referințe la familiile care au trăit în această reședință, precum și numeroase fresce din secolul al XIX-lea.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.