La Nina Ricci, duo-ul Lisi Herrebrugh și Rushemy Botter sunt inspirați de vremuri. Creatorii au restrâns colecția: „Ne-am gândit imediat la cum să reducem numărul de look-uri, să le adaptăm perioadei, aruncând anumite idei pline de farmec: ne-am dorit să ne ținem picioarele pe pământ”. Aceștia au lucrat cu materiale precum nylonuri și lână tradițională și au creat haine convertibile și transformabile pentru a face față tuturor situațiilor.
De la cămăși cu mai multe buzunare până la haine duffle largi (cu eșarfă integrată) și costume purtate peste un fel de K-Way cu glugă, fiecare piesă vestimentară este concepută pentru a se amesteca într-o garderobă de zi cu zi.
„Avem întotdeauna în vedere principiile dragi doamnei Ricci, și anume oferirea de cusături accesibile, ancorate în realitate. Conceptul acestui vestiar îl putem modifica după cum dorim”, spune Lisi Herrebrugh, potrivit Le figaro. La fel ca alți designeri care văd iarna viitoare în culori, duo-ul exploatează cu pricepere movul, verdele, galbenul fluorescent și, mai presus de toate, albastrul Klein care dinamizează gulerele.
Daniel Roseberry exultă: „Fac modă pentru oamenii care adoră moda”. De la sosirea sa la cârma mărcii Schiaparelli, texanul s-a impus ca un moștenitor demn al operei Elsei Schiaparelli, cea mai suprarealistă creatoare de modă.
„Totul a început cu forme clasice de garderobă: o parka, o jachetă din denim, o rochie neagră, o cămașă albă din poplin. Le-am transformat apoi, cu nasturi care amintesc de bijuteriile istorice ale casei, în formă de nas, urechi etc. Vreau să evidențiez întregul corp, nu doar părțile care sunt sexualizate.”
Imaginea de deschidere a videoclipului de prezentare difuzat luni reprezintă o ureche aurie supradimensionată. Genul de detalii opulente, fotogene, după care generațiile tinere sunt înnebunite. „Totul este conceput pentru era digitală. Nu le spun niciodată oamenilor că ar trebui să vadă colecția în viața reală pentru a măsura impactul: vreau să fie înțeleasă prin ecran. Pentru mine, asta e, Schiaparelli!”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.