Continuăm magia de la prezentările de modă cu unele dintre cele mai cunoscute brand-uri din industria modei: Louis Vuitton, Gucci și Paco Rabbane.
Nicolas Ghesquière a colavborat cu atelierul de artă Fornasetti pentru o colecție de inspirație greco-romană pentru sezonul de toamnă/iarnă 2021/2022. Arta înconjoară cea mai recentă colecție Louis Vuitton a lui Nicolas Ghesquière . Nu numai că galeriile Michelangelo și Daru ale Luvrului sunt fundalul pistei de toamnă / iarnă 2021, dar gama în sine încorporează desenele renumitului atelier italian de artă Fornasetti.

Stilul lui Piero Fornasetti a fost încorporat pe perne, farfurii, lumânări etc. pentru a aduce umorul artei sale în viața de zi cu zi. În asentiment cu același simț pentru kitsch, colecția lui Ghesquière aduce „capriciosul” pe stilul de stradă - genți păstrățoase, fuste din tulle sub jachete sportive, modele de îmbrăcăminte încrustate în piatră, texturi bogate învăluite de broderie și modele imprimate cu laser ale propriilor desene de la Fornasetti.

În loc să se inspire pur și simplu din artist, misiunea lui Ghesquière cu această colecție a fost aceea de a promova propriile idealuri ale lui Fornasetti de a oferi artei grecești și romane un context modern. Ca atare, multe dintre ținute au motive futuriste, cum ar fi accentele metalice de aur și argint.

Directorul de creație Gucci, Alessandro Michele, aduce un omagiu creatorului de tipografii, Ken Scott, într-o colecție îndrăzneață și frumoasă, folosind modelele sale florale de arhivă. Anii șaptezeci a fost epoca amprentelor florale îndrăznețe în modele groovy și culori saturate. Cunoscut pentru modele florale strălucitoare cu bujori, trandafiri, maci, floarea-soarelui, petunii și asterii, Scott a urmat o filozofie de design maximalist când vine vorba de linia sa vibrantă.

Dacă vă întrebați de ce interesul brusc pentru munca designerului, este pur și simplu pentru că directorul de creație al lui Gucci, Alessandro Michele, a adus un omagiu modelelor colorate ale designerilor din colecția sa Epilogue.

„Ken Scott a fost un mare creator de țesături, a adus florile în cultura pop. A tratat florile ca pe semne ale magazinelor, le-a înmulțit, le-a transformat în ceva care se remarca. Îmi place munca sa pentru că sunt obsedat de amprentele florale”, spune el despre colecție.

Pentru toamna-iarna 2021-2022, Julien Dossena invocă codurile burgheziei tradiționale, pe care le amestecă și le remixează pe siluete decadente și hedoniste. De când am petrecut anul între cei patru pereți ai camerelor noastre, tocmai în același cadru a ales Julien Dossena să prezinte noua sa colecție Paco Rabanne.

Codurile tradiționale ale aristocrației sunt lucrate cu umor, în special prin bijuteriile care apar pe busturi, înfrumusețează vârfurile sau gulerele. Eșarfa delicată pe care o porți pe cap devine căptușită, ca și mansetele unei haine, modelul Prince of Wales vine într-o versiune neclară. Rămânând închisă, burghezia se plictisește și poartă toate hainele: voal, broderie și mănuși cu plasă.

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.