El a făcut un act de vitejie - a decis să renunțe la Paris. „În acest moment, să mă opresc la o mentalitate veche nu era o opțiune”, a spus designerul casei de modă Valentino, Pierpaolo Piccioli, la conferința de presă post-spectacol. Alegerea unui loc în contradicție cu optica tipică a casei Valentino, atât de adânc înrădăcinată în modă, a indicat poziția îndrăzneață pe care Piccioli o adoptă în redefinirea codurilor stilistice ale casei - proces pe care l-a numit resemnificare.
„M-am concentrat pe lucrul asupra identității lui Valentino decât asupra esteticii sale”, a reflectat el. Ca întotdeauna cu Piccioli, abordarea sa a fost la fel de instinctuală pe cât de sofisticată; va rămâne ca unul dintre vizionarii romantici ai modei, capabili să orchestreze momente de adevărată plăcere creativă, atât emoționale, cât și elevate vizual, spunea Tiziana Cardini, notează Vogue.
Romantismul era de fapt mult în mintea designerului în timp ce lucra la colecție. El a numit-o radicală. Dar ce înseamnă să fii un romantic radical astăzi? „Pentru mine rimează cu individualitate, cu libertatea de a ne exprima identitatea și diversitatea”, a răspuns el.
A fi romantic înseamnă, de asemenea, a nu respecta regulile, a îmbrățișa idealismul, a fi rebel - a lupta pentru o lume mai bună. Crezând că lucrurile se pot schimba: „Moda pentru mine este o modalitate de a vorbi despre valorile care contează astăzi”, a spus el. „Adevărata acceptare a diversității. Toleranță și bunătate. Aceasta este lumea pe care vreau să o spun prin munca mea de designer. ”
Piccioli a celebrat prin această colecţie unicitatea fiinţei umane şi diversitatea. Fiecare persoană se deosebeşte de cealaltă prin personalitatea şi mediul în care îşi desfăşoară activitatea, trăieşte. Este un omagiu adus individualităţii, decorat cu flori şi detalii couture.
Dantela, macramé-ul, croșetatul și broderiile se numărau printre accentele texturale de couture revizuite cât se poate de firesc, palpabile, umane. Piese din garderobă – bluze, costume scurte și bluze – au fost deseori propuse în versiuni identice pentru ambele sexe. S-au depăşi graniţele tăieturilor drepte şi a liniilor clasice, suprarealismul a devenit sinonim cu stilul Valentino.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.