După luni de așteptare, iată că a sosit prima colecție a Miucciei Prada, realizată împreună cu Raf Simons. Potrivit duo-ului, a fost o tranziție armonioasă, chiar și cu timeline-uri depășite și planuri date peste cap.
Pentru prima lor colecție, duo-ul a abordat ADN-ul Prada din duble perspective, atingând concepte de bază din cadrul mărcii, cum ar fi uniforma și feminitatea, recunoscând totodată modalitățile prin care tehnologia și criza Covid-19 au adaptat procesul de proiectare și producție.
O nouă uniformă Prada. Punctul de plecare nu a fost uniforma așa cum o percepem noi, ci una reinterpretată, ca o metaforă, pentru a reprezenta identitatea, fără a distrage atenția, ce poate fi purtată oricând căci este un look atemporal ce răzbate în tendințe și sezoane.

În cadrul colecției, există referințe la estetica ambilor designeri. Există marginea grafică și formele jucăușe ale lui Simons și fustele oscilante și amprentele delicate ale lui Prada. Dar, probabil, cea mai evidentă nu a fost evidentă din îmbrăcămintea însăși, ci în felul în care modelele au purtat-o pe pistă - strângându-și ușor paltoanele și rochiile la piept, un semn către un gest folosit de însăși Muccia Prada (ea a fost, de asemenea, unul folosit pe prima ei pistă în toamna anului 1987).

Actuala uniformă a Miucciei este formată dintr-un pulover și o fustă plisată, după cum ea a dezvăluit în timpul unui interviu pentru Vogue. Aceștia s-au folosit de accentele anilor 1950, punând în centru fustele evazate, dar și puloverele din materiale moi, confortabile.


Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.