„Nu există un american chic”, a proclamat odată „împărăteasa” modei Diana Vreeland. Sigur, Parisul are haute couture, Italia are statuile de marmură și articolele din piele, dar America ... America are Hollywood-ul! Jeremy Scott știe că șicul înseamnă adesea doar plictisitor, motiv pentru care colecțiile sale pentru Moschino sunt altceva. Sunt distracții, strălucitoare - și, din ce în ce mai mult, sunt situate în realitatea alternativă a filmelor iubite de la Hollywood.

Cea mai recentă colecție SS22 pentru Moschino (îmbrăcăminte pentru bărbați SS22 și îmbrăcăminte pentru femei Resort 22) este o oda a kitsch Americana, situată în lumea fantastică a plasticului fantastic din Universal Studios.
Ultimele două filme pe care Jeremy le-a făcut pentru Moschino au prezentat spectacolele de modă din vechea școală. În primul rând, au fost Marionettes (un spectacol couture cu păpuși) și Jungle Red (oda lui Jeremy pentru femei). De data aceasta o întâlnim pe Karen Elson în rol de chelneriță într-un restaurant din anii '50, visând. Ea pune un cântec în tonomat și lumea ei se schimbă.

Hainele ei amestecă perioadele de timp și siluetele, ca într-un film de la Hollywood. Culorile sunt atât de strălucitoare din punct de vedere estetic, iar referințele sunt purtate atât de literal pe mânecă încât nu se poate confunda acest lucru cu nimic altceva decât cu bucurie.

Aici, ironia nu este comercializată ca intelectualism. De fapt, în cele din urmă, este incredibil de sincer. Așa cum o rochie de cocktail care seamănă cu un hot dog uriaș este incredibil de evidentă, la fel este și intenția lui Jeremy. „Vreau ca munca mea să fie înălțătoare”, spune el. „Vreau să aduc oamenilor bucurie și să aduc o mulțime de zâmbete și optimism.” Vorbind cu el, ai impresia că Jeremy este un copil într-un magazin de bomboane, cu adevărat încântat să facă ceea ce a visat mereu.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.