Directorul de creație al casei de modă a îmbrăcat modelele în fuste cu franjuri și rochii brodate, care s-au plimbat prin piața din fața catedralei Duomo, o capodoperă a arhitecturii baroce italiene, pe sunetul unei orchestre live, în timp ce dansatorii au interpretat o coregrafie de Sharon Eyal.
Pietro Beccari, directorul executiv al brandului, estimează că la eveniment au fost prezenți mai mult de 1.000 de participanți, inclusiv designeri, artiști, muzicieni, regizori, tâmplari și electricieni, să nu mai vorbim de modele, fotografi, hairstiliști, machieuri și producătorii de evenimente. „Este un adevărat spectacol, nu este doar o prezentare de modă”, a spus el.
Singurul lucru care lipsea a fost un public. În schimb, fanii casei Dior s-au conectat pe computerele lor și au văzut spectacolul pe Internet. Nici măcar localnicii nu au putut vedea prezentarea de modă, din cuaza regulilor de distanțare socială.

Când Chiuri a început să lucreze la această colecție, în luna noiembrie a anului trecut, a apelat la artizani locali pentru ceea ce a catalogat drept cea mai personală colecție pentru Dior. „Pentru mine, a fost un vis să fac ceva într-o locație atât de aproape de locul meu natal”, a declarat Maria Grazia Chiuri pentru WWD.

Pandemia COVID-19 a forțat amânarea datei inițial programate pentru lansarea acestei colecții, și anume 27 mai. Evenimentul a fost reprogramat pentru 22 iulie. Va fi un show în aer liber, pus în scenă în Piazza del Duomo din Lecce, un oraș istoric din regiunea Puglia a Italiei.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.