Pe Instagram, bruneta le-a oferit fanilor câteva fotografi cu piesele de la viitoarea lansare, cuprinzând bustiere și colanți din plasă transparentă, bodyuri de culoare kaki, o jachetă puf verde cu monogramă „FF”, seturi roz aprins și multe altele.
Anunțul oficial al lansării colecției capsulă Fendi x SKIMS vine după o serie de speculații din ultimele luni. Kim Kardashian a fost văzută inițial vizitând sediul Fendi din Roma în iunie. Zvonurile s-au intensificat atunci când un personal shopper din Marea Britanie a postat imaginile - acum șterse - din colecție în octombrie, dar fanii s-au grăbit să facă capturi de ecran și să distribuie imaginile pe toate rețelele sociale.
„Atât FENDI, cât și SKIMS au o putere culturală foarte diferită una de cealaltă, dar la fel de puternică”, a spus Kardashian într-o declarație oficială. „Împărtășim dorința de a depăși granițele, de a gândi diferit și de a contesta convențiile, motiv pentru care am găsit atât de multe puncte comune colaborând la această colecție împreună.”
Colecția capsulă Fendi x Skims apare pe 9 noiembrie pe un site de comerț electronic. Modelele care prezintă piesele din colecție sunt Kim Kardashian, Precious Lee, Tianna St. Louis, Jessie Li și Grace Valentine.
Kardashian West a lansat compania de îmbrăcăminte de corp Skims care îmbunătățește forma în toamna anului 2019 și, de atunci, s-a extins, aventurându-se în retail.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.