Premiul LVMH a avut un juriu format din industria modei, Jonathan Anderson, Maria Grazia Chiuri, Nicolas Ghesquière, Kim Jones, Stella McCartney, precum și Delphine Arnault, Jean-Paul Claverie, Sidney Toledano, Nigo și Silvia Venturini Fendi.
Premiul Karl Lagerfeld a fost acordat nu unuia, ci la doi designeri: Eli Russell Linnetz, fondatorul brandului american ERL și Idris Balogun și label-ul său WINNIE NEW YORK.
„SS Daley este un brand care își propune să submineze ideile tradiționale ale moștenirii britanice prin croieli și siluete exagerate, țesături romantice și prezentări teatrale”. Așa descrie designerul din Liverpool labelul pe care l-a fondat în 2020 în timpul izolării, imediat după obținerea diplomei.

În același an, a fost văzut de stilistul Harry Lambert, care l-a însărcinat să-și imagineze cămășile (unul dintre punctele sale forte) pentru clipul lui Harry Styles. Înzestrat cu o conștiință ecologică, cu creațiile sale, SS Daley apelează la artizani locali, cum ar fi țesătorii britanici de mătase. De asemenea, susține un model de afaceri făcut la comandă, care garantează zero deșeuri în procesul creativ.

Moda lui Steven Stokey-Daley explorează elitismul pur britanic și reinterpretează istoria bogată a țării prin film, artă, teatru și literatură. Preia astfel clasicele garderobei tradiționale britanice precum trenciul, puloverul irlandez, tricotul jacquard, dar și și mai ales costumul, pe care îl revede în felul său cu un umor hotărât queer. Printre inspirațiile lui eterne? „ Kate Bush, David Hicks , Lady Diana și Cecil Beaton”.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.