Co-creat alături de celebrul regizor și fotograf David LaChapelle, și coregrafiat de Blanca Li, show-ul celebrează dansul în toate formele sale. Pentru a pune sub reflectoare atât universul dansului cât și colecția Louboutin primăvară/vară 2025, cei trei au invitat echipa olimpică franceză de înot artistic să facă istorie, printr-un show de înot în care interpretele au purtat, în premieră, pantofi cu toc. Locația în care a avut loc spectacolul, și anume Piscina Molitor, este un monument Art Deco al orașului Paris, creat de Lucien Pollet în 1929. Show-ul a inclus de asemenea un performance ar cântăreței LP.
Christian Louboutin a fost dintotdeauna fascinat de dans și de lumea acvatică, iar aceste două pasiuni s-au reunit în acest sezon pentru a da naștere unui show de impact. Pentru a-și aduce la viață viziunea, designerul le-a dat mână liberă lui David LaChapelle, cunoscut pentru estetica suprarealistă pe care o imprimă proiectelor sale, și Blancăi Li, a cărei semnătură este să îmbine eleganța dansului cu performanța atletică. Rezultatul a fost un spectacol excepțional de balet acvatic, care a introdus invitații în atmosfera Hollywood-ului anilor ’50, reimaginată dintr-o perspectivă pop culture modernă.
Piscina Molitor a fost transformată conform viziunii celor trei minți creative care au pus la cale acest show. Spațiul istoric a fost invadat de energie nouă: proiecții vibrante și lumini colorate au dansat pe pereți și în reflexiile apei, învăluind publicul ca un kaleidoscop în mișcare. De jur împrejurul piscinei au fost montate rânduri simetrice de fântâni arteziene care au constituit cadrul decorului, iar în centru a fost plasată o fântână în jurul căreia s-a desfășurat show-ul de dans. Un pantof gigant a servit drept tobogan pentru atleții olimpici (și pentru Louboutin însuși, care, pentru a încheia show-ul, a intrat în piscină alături de restul castingului), o marcă a afinității regizorului LaChapelle pentru jocurile de volumetrie, vizibile adesea în arta sa.
Show-ul a prins viață cu ajutorul a 14 dansatori și 15 înotători, în costume de baie imaginate de Fifi Chachnil, pentru a recrea alura Epocii de Aur a Hollywoodului. Spectacolul a constat într-un număr excepțional de acrobații acvative și a culminat cu înotătoarele scufundându-se în apă, lăsând la iveală numai picioarele, încălțate în pantofi Louboutin Miss Z.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.
Există vreun revers în a fi extrem de faimos? Nu celebrul stil semi-influencer, ci genul de faimă deținut de cea mai urmărită persoană de pe Instagram, cu peste 638 de milioane de urmăritori.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.
Sora mai mică și mai cool din cadrul grupului Prada a extras piese de pe podiumul de toamnă/iarnă 2024, pe lângă lansarea de exclusivități pop-up pentru a crea Miu Balmoral, o colecție inspirată de natura conservatoare, dar rebelă a stilului britanic.
Inspirat de atracția atemporală a valizelor emblematice ale mărcii, Rimowa a prezentat prima sa geantă de mână unisex.
Givenchy a numit-o pe Sarah Burton noul său director de creație, confirmând poziția sa ca al optulea designer al brandului și a doua femeie aflată în această poziție, transmite Women’s Wear Daily (WWD).
Designerul francez Haider Ackermann este numit director de creație al etichetei extravagante fondate de Tom Ford.