„Tind să-mi placă să pun marca în locuri uneori neașteptate”, a spus Topiol. Acest lucru s-a întâmplat cu siguranță în 2007, când Christian Lacroix a proiectat o sticlă festivă, în ediție limitată, pentru brandul francez de apă minerală Evian. Câțiva ani mai târziu, Diane von Furstenberg, Elie Saab, Kenzo și Alexander Wang i-au urmat exemplul.
„Am fost cu adevărat criticați pentru asta”, a continuat Topiol. „O casă de modă care proiectează o sticlă de 2,50 euro era, pentru francezi, ceva inacceptabil. Știam însă că Evian era un brand cu adevărat premium în afara Franței. A sfârșit prin a fi o colaborare super reușită.” Proiectul a fost un succes financiar, deși colaborările nu sunt întotdeauna la fel de fructuoase. Dar câștigul monetar nu este singura măsură a succesului Topiol. „Uneori nu funcționează”, a recunoscut el despre parteneriate.
De ani de zile, marca - fondată la sfârșitul anilor '80 și deținută acum de Falic Fashion Group - s-a concentrat pe piețele de acasă, de papetărie și de cadouri, lăsând-o mai moale cu îmbrăcămintea pentru femei. Dar, mai recent, Christian Lacroix a prezentat îmbrăcăminte prin alinierea la diferite mărci contemporane, introducând eticheta unui public mai tânăr.
Acum, Christian Lacroix revizuiește costumele de baie (marca a lucrat anterior cu Maison Lejaby din Franța) cu Swiminista din California, o etichetă de lux, ecologică. Ca și colaboratorii precedenți, designerul său, Andréa Bernholtz - cofondatorul și fostul președinte al Rock & Republic - încorporează culorile și modelele îndrăznețe ale lui Christian Lacroix în propriul ADN al mărcii sale. Swiminista satisface nevoile femeilor în timp ce folosește țesături reciclate realizate cu sticle de plastic. „Este într-adevăr costum de baie pentru rezolvarea problemelor, realizat într-un mod șic și ecologic pentru femei”, a spus Bernholt.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.