Vestea a fost anunțată în urmă cu câteva ore pe Instagram: Chiara Ferragni este pe cale să-și lanseze linia de make-up. Cei 25,4 milioane de adepți ai săi au fost încântați de anunțul vedetei. Aflată în fruntea unui adevărat imperiu evaluat la 40 de milioane de dolari - datorită colecțiilor sale de îmbrăcăminte, pantofi sau chiar bijuterii, italianca vrea acum să abordeze piața frumuseții.
De remarcat, de asemenea, că cea care urmează să-și lanseze reality show-ul nu este la prima ei experiență în domeniu. Într-adevăr, muză Lancôme din 2018, Chiara Ferragni își imaginase deja câteva colecții de machiaj cu brandul.
În postarea de pe Instagram, Chiara apare cu un ruj într-un ambalaj roz strălucitor, care poartă detaliul semnătură al mărcii: un ochi. Inițial vor fi lansate șapte produse: un rimel, un gel pentru sprâncene, rujuri (unul roșu și încă două nude), o paletă de 15 farduri de pleoape și un fard de obraz iluminator.
Produsele sunt fabricate în Italia, potrivit Vogue. Pentru moment, vânzările fizice ale acestei colecții sunt planificate doar în Italia, Spania și Portugalia. Așteptarea, în prezent la apogeu, ar trebui să se încheie în curând, lansarea oficială a acestei linii fiind așteptată în câteva zile.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.