Chiara Ferragni își extinde magia la ultima colecție de haine

Chiara Ferragni dezvăluie pentru toamnă prima sa colecție de look total sub licența Swinger International și prima colecție capsulă de ochelari produsă de Luxottica, care va fi disponibilă începând cu 8 martie.

Frumoasa Chiara continuă să își extindă oferta de produse. Colecția de îmbrăcăminte de toamnă este prima produsă de Swinger International, care deține și Genny șilinia Versace Jeans Couture. Licența cu Swinger International a fost acordată anul trecut pentru producția de articole de îmbrăcăminte, genti de mână și accesorii marca Chiara Ferragni. Aceasta va continua să producă pantofi împreună cu Mofra.

Ferragni dorește „să aducă un omagiu femeilor hotărâte și independente”. Colecția este inspirată din lumea curselor de mașini și speră că hainele ei le vor ajuta pe femei să ofere „cele mai bune versiuni ale lor”. În sincronizare cu imaginea mărcii, colecția „are o nuanță jucăușă, sexy și feminină”, a spus Chiara Ferragni.

Licența face parte dintr-o strategie pe care Ferragni a pus-o în aplicare pentru a-și moderniza eticheta, distanțând produsul de conceptul de „merchandising cu un logo” pentru fanii ei. Logo-ul CFRacing prezintă jachete biker din piele ecologică strălucitoare, juxtapuse cu pantaloni evazati clasici sau cămăși din bumbac Oxford. O imprimare 3D înfrumusețează topurile din jerseu cu efect vintage. Există o serie de piese de îmbrăcăminte pentru femei active, de la hanorace, jogging și jambiere. 

Colecția nu va fi prezentată la Săptămâna modei de la Milano în această lună, din cauza restricțiilor dar și a faptului că frumoasa Chiara este însărcinată cu al doilea copil.

Modelul „Cat Eye”

Vorbind despre colecția ei de ochelari, Chiara Ferragni a spus că ochelarii de soare au fost întotdeauna „un element de bază” în garderoba ei. „Pentru mine, la crearea acestei colecții, a fost foarte important ca acestea să fie un accesoriu care ar putea îmbunătăți orice ținută.”

Ea crede că unul dintre cele două modele - Cool Eye și Bold Eye - pe care le-a creat împreună cu Luxottica a fost inspirat de prima ei pereche de ochelari, din anii '90. „Ador ochelarii, sunt printre accesoriile mele preferate și cred că această colecție va oferi ceva pentru toată lumea și care se poate potrivi tuturor. Ele definesc un look, te fac să te simți bine, mai relaxat și te ajută să te ascunzi atunci când nu te simți bine.”

Modelul Bold Eye

Ochelarii „Cool Eye” vin în patru culori și cu lentile negre, amintindu-ne de ochii de pisică. Celălalt design, denumit „Bold Eye”, vine în trei culoare cu lentile negre, dar sunt mai dreptunghiulari. Culorile variază de la roz la verde, dar și alb-negru. Ambele modele sunt marcate cu logo-ul mărcii în exterior și imprimate cu „Colecția Chiara Ferragni” în interior.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION