Frumoasa Chiara continuă să își extindă oferta de produse. Colecția de îmbrăcăminte de toamnă este prima produsă de Swinger International, care deține și Genny șilinia Versace Jeans Couture. Licența cu Swinger International a fost acordată anul trecut pentru producția de articole de îmbrăcăminte, genti de mână și accesorii marca Chiara Ferragni. Aceasta va continua să producă pantofi împreună cu Mofra.
Ferragni dorește „să aducă un omagiu femeilor hotărâte și independente”. Colecția este inspirată din lumea curselor de mașini și speră că hainele ei le vor ajuta pe femei să ofere „cele mai bune versiuni ale lor”. În sincronizare cu imaginea mărcii, colecția „are o nuanță jucăușă, sexy și feminină”, a spus Chiara Ferragni.
Licența face parte dintr-o strategie pe care Ferragni a pus-o în aplicare pentru a-și moderniza eticheta, distanțând produsul de conceptul de „merchandising cu un logo” pentru fanii ei. Logo-ul CFRacing prezintă jachete biker din piele ecologică strălucitoare, juxtapuse cu pantaloni evazati clasici sau cămăși din bumbac Oxford. O imprimare 3D înfrumusețează topurile din jerseu cu efect vintage. Există o serie de piese de îmbrăcăminte pentru femei active, de la hanorace, jogging și jambiere.
Colecția nu va fi prezentată la Săptămâna modei de la Milano în această lună, din cauza restricțiilor dar și a faptului că frumoasa Chiara este însărcinată cu al doilea copil.
Modelul „Cat Eye”
Vorbind despre colecția ei de ochelari, Chiara Ferragni a spus că ochelarii de soare au fost întotdeauna „un element de bază” în garderoba ei. „Pentru mine, la crearea acestei colecții, a fost foarte important ca acestea să fie un accesoriu care ar putea îmbunătăți orice ținută.”
Ea crede că unul dintre cele două modele - Cool Eye și Bold Eye - pe care le-a creat împreună cu Luxottica a fost inspirat de prima ei pereche de ochelari, din anii '90. „Ador ochelarii, sunt printre accesoriile mele preferate și cred că această colecție va oferi ceva pentru toată lumea și care se poate potrivi tuturor. Ele definesc un look, te fac să te simți bine, mai relaxat și te ajută să te ascunzi atunci când nu te simți bine.”
Modelul Bold Eye
Ochelarii „Cool Eye” vin în patru culori și cu lentile negre, amintindu-ne de ochii de pisică. Celălalt design, denumit „Bold Eye”, vine în trei culoare cu lentile negre, dar sunt mai dreptunghiulari. Culorile variază de la roz la verde, dar și alb-negru. Ambele modele sunt marcate cu logo-ul mărcii în exterior și imprimate cu „Colecția Chiara Ferragni” în interior.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.