Chanel și Louis Vuitton s-au asigurat că Săptămâna Modei de la Paris se încheie la un nivel maxim

Se cuvine ca doi dintre cele mai mari case de modă din Paris să-și prezinte spectacolele în ultima zi a Săptămânii Modei de la Paris. Chanel și Louis Vuitton și-au dezvăluit colecțiile de primăvară/vară 2023 în aceeași zi și a meritat așteptarea.

La Chanel, directorul de creație Virginie Viard s-a uitat la filmul din anii 1960 L'Année Dernière à Marienbad, pe care casa Chanel l-a ajutat să-și restabilească toată gloria în urmă cu câțiva ani.

Folosind filmul ca punct de plecare, Viard a creat o colecție sublim Chanel - ușoară și fără efort. A prezentat pantaloni simpli, rochii fluide fără bretele și maiouri simple, purtate cu fuste lungi, care ating podeaua, într-o paletă de fistic pal, auriu deschis, crem și negru.

Pe podium au ajuns rochii lungi și simple, complet nepretențioase, cu excepția unor puncte de strălucire în jurul decolteului, deoarece dantela a fost la fel de simplă. Simplitatea tăieturii a lăsat toată atenția asupra detaliilor, cum ar fi tweed și pânză neagră strălucitoare, precum cerul nopții.

A fost remarcabil, reținut și total Chanel. Coco Chanel ar fi fost mândră.

Louis Vuitton a invadat Muzeul Luvru 

La Louis Vuitton, între timp, spectacolul a avut loc într-o curte a Muzeului Luvru din Paris, într-un decor creat de artistul Philippe Parreno. Făcut din pânze roșii mari, care se învârteau dintr-un punct central, invitații s-au simțit ca la un târg, cu oglinzi care reflectau publicul în sine.

Aparent inspirat de amploarea „petalelor” abstracte ale florilor lui Parreno sau invers, directorul de creație Nicolas Ghesquiere s-a jucat cu mărimea, trimițând look-uri împodobite cu detalii explodate în scară.

Spectacolul s-a deschis cu un aspect care avea tuburi căptușite în jurul gâtului și tampoane așezate pe șolduri. Au urmat rochiile scurte imprimate cu catarame și curele uriașe, în timp ce de gât atârnau fermoar mari, de mărimea evantaiului.

Modelele purtau poșete, de mărimea unui portofoliu de școală de artă, cu feronerie extinsă pentru a se potrivi, iar nasturii aveau dimensiunea unui coaster, cu curele așezate în jurul coastelor ca obis. Era remarcabil, dur și aproape agresiv, cu piele, buzunare exterioare boxy și o mulțime de feronerie strălucitoare.

Au existat și topuri tip babydoll și rochii din piele, acestea din urmă cu panglici uriașe înfiletate pe jumătate prin tiv, ca și în alte părți, tivurile rochiilor erau lăsate pe jumătate desfăcute și libere.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION