Chanel și Louis Vuitton cresc prețurile genților. Vor urma și alte mărci?

Mărci de top, inclusiv Chanel și Louis Vuitton, au crescut prețurile unora dintre cele mai râvnite produse, pentru a compensa vânzările pierdute în timpul carantinei impuse de pandemia de coronavirus.

Firma de consultanță Bain estimează că vânzările vor scădea cu până la 35% în acest an, ceea ce duce la oprirea zdrobitoare a unui deceniu de creștere spectaculoasă, iar grupurile de lux se mișcă rapid pentru a proteja marjele.

Chanel a spus că va crește prețurile la genți și unele produse mici din piele cu 5-17% în întreaga lume, deoarece pandemia a dus la creșterea costurilor anumitor materii prime. „Aceste ajustări sunt făcute, asigurând în același timp evitarea diferențele excesive de prețuri între țări”, a spus un reprezentant al brandului. Korea Times a raportat o creștere a prețurilor cu 25% la produsele Chanel din Coreea de Sud.

Casa de modă a grupului LVMH, Louis Vuitton - despre care compania a declarat că luna trecută se bucura de o creștere a vânzărilor de peste 50% în China la începutul lunii aprilie - a crescut prețurile genților de mână și în Statele Unite și Europa. De exemplu, geanta Neverfull MM, care costă 1.500 de dolari pe site-ul său, s-a vândut cu 1.430 de dolari la începutul lunii mai și cu 1.320 de dolari la sfârșitul lunii octombrie 2019, ceea ce înseamnă că prețul acesteia a crescut cu aproape 14%. 

În China și Coreea de Sud, oamenii au făcut coadă la magazinele Chanel imediat ce au început să se răspândească zvonuri cu privire la creșteri iminente ale prețurilor pe social media. Brandul american de bijuterii Tiffany, care este cumpărat de LVMH, a majorat prețurile unora dintre produsele sale din Coreea de Sud cu 10% pe 6 mai, spune un manager al magazinului din Seul. „Tiffany revizuiește în mod regulat strategia de prețuri, inclusiv în cadrul fiecăreia dintre piețele în care facem afaceri pentru a reflecta, printre altele, fluctuațiile valutare și costurile de intrare pentru afaceri”, spune un purtător de cuvânt al companiei.

Analiștii au spus că cele mai puternice mărci, precum Louis Vuitton, ar putea fi tentate să crească prețurile, având în vedere rezultatul vânzărilor din timpul crizei coronavirusului, ceea ce a provocat înghețarea călătoriilor internaționale și o recesiune în Europa și Statele Unite. „Este o strategie de apărare a marjelor”, spune Luca Solca, analist de bunuri de lux la Bernstein. Cu toate acestea, nu toate etichetele ar urma acel traseu, deoarece ar putea declanșa o reacție a consumatorilor, a spus el.

Cumpărătorii chinezi sunt esențiali pentru mărcile de lux, deoarece au reprezentat 35% din cheltuielile globale de lux în 2019. Firma de consultanță Bain se așteaptă ca influența lor asupra sectorului să crească și mai mult în următorii ani - și spune că vor reprezenta aproape jumătate din totalul vânzărilor de lux până în 2025.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

„Coquette Nails” este tendința virală TikTok care se folosește de energia divină a femeii

Dacă nu ești în tendința #coquetteaesthethic care inundă fluxul pe TikTok, pierzi totul în această primăvară.

Tendințele modei au apărut pe covorul roșu în 2023

De la decolteuri asimetrice la mâneci supradimensionate, iată cele mai bune tendințe de covor roșu din 2023 de până acum.

SUV-ul Hummer complet electric intră în producție. Când va fi scos pe piață

Așteptarea a luat sfârșit în sfârșit. Producătorul auto din Detroit a început să construiască varianta SUV-ului său incredibil de popular EV la uzina Factory Zero luni, la aproape trei ani după ce a fost anunțat pentru prima dată, relatează Car and Driver.

Cu câți bani s-a vândut o rochie a Prințesei Diana. Suma este uriașă

Una dintre cele mai emblematice rochii ale prințesei Diana a fost vândută la licitație, în weekend. Creată în 1989 de către designerul Victor Edelstein, piesa vestimentară iconică este croită dintr-o catifea violet și decorată la spate cu trei nasturi aurii, cu perle.

Liviu Vârciu, vacanță cu probleme în Maldive

Momente dificile pentru Liviu Vârciu. Prezentatorul și iubita lui se află în vacanță, în Maldive, însă nu s-au putut bucura pe deplin de călătorie.

5 moduri pentru a crea un stil clasic și elegant

Mai degrabă, trebuie să construiești o garderobă sofisticată folosind alegeri strategice – apoi lasă-ți încrederea să strălucească prin ținuta ta.

Iată marea tendință de make-up de la Paris Haute Couture Week!

Săptămâna Haute Couture de primăvară de la Paris a evidențiat nu doar ținutele de seară, ci și tendințele în materie de machiaj, care au putut fi văzute atât la modele, cât și la invitații din primul rând.

Uită de aeroport. Thailanda construiește un nou „oraș al aviației” de 9 miliarde de dolari pentru turiști

Construcția „Eastern Aviation City” va începe la începutul acestui an.

Compania Anastasiei Soare, celebrată de vedete. Ce nume mari de la Hollywood i-au fost alături „reginei sprâncenelor”

Brandul pe care Anastasia Soare l-a dezvoltat în America a împlinit 25 de ani. Drept urmare faimoasa româncă a dat o petrecere pe cinste unde au venit numai celebrități de prim rang.

Cum a reinventat românca Anastasia Soare, supranumită „regina sprâncenelor”, industria de frumusețe

Anastasia Soare este românca care a ridicat un imperiu schițând o sprânceană, dar nu orice sprânceană, ci sprânceana perfectă!

Cum au poreclit-o indienii pe Iulia Vîntur, iubita actorului Salman Khan

Iulia Vântur s-a mutat în India în urmă cu mai mulți ani, acolo unde trăiește o discretă poveste de dragoste alături de Salman Khan, cel mai în vogă actor al țării.

Cel mai nou ceas Breitling aduce un omagiu legendarului 747 Jumbo Jet al lui Boeing

Unul dintre cele mai emblematice avioane din lume tocmai și-a primit propriul ceas.

Designerul de modă al Valentino, numit de director de creaţie al mărcii Gucci

Grupul francez de produse de lux Kering l-a numit pe Sabato De Sarno, designer de modă senior la Valentino, în funcţia de director de creaţie al mărcii sale de top Gucci, transmite Reuters.

hourglass_full 2 day ago format_list_bulleted FASHION
Mugler electrizează Parisul cu o prezentare de modă exclusivă după trei ani de absență

Ultimul său show fizic datează din februarie 2020. Joi, 26 ianuarie, când săptămâna modei Haute Couture Primăvara-Vara 2023 se apropia de final, Mugler, sub imboldul lui Casey Cadwallader, și-a semnat marea revenire pe podium.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted FASHION
Viktor&Rolf Spring 2023 demonstrează că există multe moduri de a purta o rochie de bal

Unii ar putea argumenta că viața a fost destul de răsturnată în ultimii ani, iar Viktor & Rolf surprinde acest sentiment în cea mai recentă colecție.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Iris Van Herpen aduce libertate și autonomie la Haute Couture Week SS23

Cu Colecția Carte Blanche, Iris van Herpen se concentrează pe importanța eliberării frumuseții corpului feminin.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Dior celebrează energia anilor douăzeci și libertatea lui Josephine Baker

În prima zi a Săptămânii Haute Couture din Paris, Maria Grazia Chiuri se cufundă în Parisul anilor 20, pe urmele lui Joséphine Baker, la Muzeul Rodin.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Show de modă controversat la Paris. Vedetele au purtat rochii cu capete de animale

Cea mai nouă colecție haute couture Schiaparelli a stârnit controverse, după ce manechinele şi câteva invitate au purtat haine cu blănuri şi capete de animale.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION