Este un colier pe care banii nu-l pot cumpăra. Cu toate acestea, Chanel le va oferi fanilor o piesă extravagantă de bijuterii înalte, realizată în omagiul faimosului parfum No.5 al casei, care împlinește 100 de ani în acest an. Bijuteria evocă forma sticlei conținând un diamant octogonal cu smarald.
„Pentru Chanel, designul și producția acestui colier reprezintă un pas decisiv și major în istoria bijuteriilor fine (...) Acest colier va fi mărturie pentru totdeauna în istoria bijuteriilor fine Chanel”, a declarat Frédéric Grangié, președintele ceasurilor și bijuteriilor Chanel.
În ultimii ani, canalele digitale și-au strâns controlul asupra consumatorilor, chiar și cei mai bogați din lume, iar tendința a fost exagerată de blocarea coronavirusului. Acest lucru a determinat o frenezie în rândul bijutierilor din Place Vendôme să construiască piese emblematice din ce în ce mai fastuoase și să creeze colecții de bijuterii din ce în ce mai bogate pentru a se remarca într-un domeniu aglomerat de alegeri.
Din cauza pandemiei de coronavirus, multe colecții de bijuterii de înaltă calitate au fost expediate consumatorilor din străinătate - în special în Asia - și colierul poate fi expus pe alte piețe și poate juca un rol în evenimentele organizate în alte părți ale lumii.
Chanel No.5 este primul parfum lansat de designerul francez Gabrielle „Coco” Chanel. A fost creat în 1921 de designerul de parfumuri, Ernest Beaux, care lucrase ca parfumier pentru țarii Rusiei, și este clasificat ca un parfum rafinat, ușor și floral.
Marilyn Monroe cu Chanel No.5 în mână, în 1955
Primul model al sticluței a fost realizat chiar de Chanel, creând o schiță foarte simplă, care să se remarce tocmai prin liniile clasice. Coco Chanel l-a ales ca producător și distribuitor al parfumurilor sale pe Pierre Wertheimer, un celebru om de afaceri și proprietar al Companiei Bourjois. Există o legendă, o poveste, despre faptul că madame Coco Chanel a creat forma primei sticle de parfum Chanel No.5 după cea a locului în care și-a trăit viața - Place Vendome din Franța. Primul parfum abstract glamouros, Chanel No.5 este mereu la modă și nu se supune selecției tendințelor de sezon, pentru că, mereu actual, este deasupra lor.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.