Chanel are un plan ambițios dedicat artelor. Denumit „Fondul culturii”, acest fond global își propune să dea un nou impuls culturii și, mai ales, artiștilor contemporani, puternic afectați de criza sănătății. Acest program va recompensa artiști inovatori care dezvoltă idei noi în cadrul companiei.
Deschis pentru scena artistică internațională, „Fondul pentru cultură” se adresează tuturor artiștilor din toate mediile, fie că este vorba de muzică, dans, spectacole sau chiar arte plastice. Fondul va fi alcătuit din două componente: pe de o parte, Premiul Chanel Next va finanța cei zece artiști premiați cu până la 100.000 de euro pentru a-i sprijini în proiectele lor, punându-i în contact cu instituțiile culturale.
Pe de altă parte, Chanel și-a unit forțele cu parteneri culturali de prestigiu precum Centrul Pompidou din Paris, Galeria Națională a Portretelor din Londra, Muzeul Subteran situat în Los Angeles sau GES-2, un centru de artă contemporană din Moscova. Aceste parteneriate își propun să creeze noi programe care să susțină scena artistică contemporană în jurul unor probleme precum vizibilitatea femeilor în artă, accesul la cultură sau chiar ecologia.
Nu este prima dată când Chanel își arată atașamentul față de artă. Patron exclusivist al Grand Palais din 2018, casa de modă își mărește acțiunile pentru scena artistică de ani de zile. O moștenire pe care marca o datorează lui Coco Chanel, care a contribuit la succesul multor artiști.
„Fondul Chanel întruchipează convingerea Chanel că creativitatea individuală este o sursă inepuizabilă de inovație”, a explicat Yana Peel, director internațional de artă și cultură la Chanel. „Într-un moment în care suntem chemați să luăm decizii în medii din ce în ce mai complexe, artiștii produc idei inovatoare care ne arată calea de urmat. Chanel a susținut întotdeauna vitalitatea și îndrăzneala artistică. Acest fond se bazează pe această tradiție, cu o atenție deosebită acordată practicilor inovatoare care modelează viitorul.”
Primii câștigători ai „Fondului pentru cultură” vor fi preselectați de un comitet internațional pe parcursul anului.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.