De la moartea lui Karl Lagerfeld, răspunsul lui Viard la moștenirea mărcii a fost un realism restrâns, care o reflectă pe Coco Chanel și nu pe Karl. Fără focuri de artificii, dar probabil cea mai pragmatică abordare de a lua brandul în aceste condiții. Totul s-a schimbat marți.
La ultimul spectacol de modă, Virginie Viard și-a dus publicul în grădina mănăstirii din Aubazine, abația unde tânăra Gabrielle Chanel a fost crescută de maici. Chanel a prezentat cea mai recentă colecție haute couture, marți, la prânz, în format digital. Acesta a luat forma unui videoclip elegant și opulent, care făcea referire la legendarul club de noapte din Paris, Le Palace, într-un clip care a durat doar un minut și 22 de secunde.
„Mă gândeam la o prințesă punk care ieșea din Le Palace în zori”, a declarat Virginie Viard în comunicatul de presă al mărcii. Seturile delicate de tweed în nuanțe de violet sunt înfrumusețate cu pietre prețioase, rochiile strălucitoare cu mărgele și broderie manuală, iar într-o adevărată formă de couture, Chanel a prezentat o rochie de mireasă modernă victoriană.
Dar, în loc să-l citeze pe Coco, Viard a simțit noua colecție era mai intrinsec legată de Karl Lagerfeld. „Această colecție este mai inspirată de Karl Lagerfeld decât de Gabrielle Chanel”, a spus ea. „Karl ar merge la Le Palace, el ar însoți aceste femei foarte sofisticate și foarte elegante, care erau și foarte excentrice”. De asemenea, ea notează originile germanice ca influență, legându-se în țara de origine a lui Lagerfeld: „Chiar aveam în minte lumea lui Karl ...”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.