Floare emblematică a casei Chanel, camelia, originară din Asia, înflorește în timpul iernii, aproape trei luni pe an. Pe scurt, atemporal, precum creațiile casei care încrucișează mode, rămânând în același timp fidel ADN-ului și simbolurilor sale, precum această floare apărută în anii 1920 pe centura lui Gabrielle Chanel pe o plajă din Normandia. În 1923, ea a cusut-o pe o rochie de șifon pentru a o îmbunătăți. Se naște o semnătură.
„Camelia este mai mult decât o temă, este un cod etern al casei. Îmi este liniștitor și familiar, îmi place moliciunea și puterea sa”, spune Virginie Viard. În acest sezon, directorul artistic al labelului îi dă o față multiplă, și o declină în 66 de siluete. Oferind o mie și una de soiuri, ea o fixează ca un tufiș pe gulerul unei haine de piele neagră, o presără peste o jachetă, un pulover, o prelucrează într-o închidere matlasată, un nasture sculptat sau o baretă. Semnează partea de sus a unui tricou de flanel, precum și un pantof cu cataramă Ludovic al XVI-lea.
Sub imensele petale ale unei camelie gigantice din centrul catwalkului, icoana florală Chanel apare de la cea mai mică la cea mai spectaculoasă, de la cea mai evidentă la cea mai elaborată, foarte couture, sculptată sau brodată. Aducând un parfum de moliciune la modă de iarna viitoare, colecția emană o eleganță supremă, o combinație de alb și negru punctat cu roz și stropi de roșu.
Transformată într-o minaudière tridimensională, ascunsă în șiretul colanților albi sau pe căptușeala roz pudrată a unei haine de tweed, camelia se impune peste tot. Un must-have Chanel împodobit cu măiestrie sub privirile lui Penélope Cruz, Jennie din Black Pink, Rebecca Marder și Charlotte Casiraghi sau chiar iconicul Patti Smith.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză