Odată cu revenirea paradelor fizice pentru sezonul primăvară-vară 2022, designerii au dorit să marcheze cumva această ocazie. Să petrecem, asta pare să ne fi transmis spectacolele de modă: coafuri ultra-elaborate, accesorii exuberante și machiaj foarte plin de farmec, totul strălucitor. Momente de modă care au fost uneori atât de conceptuale încât au devenit aproape supranaturale.
Iată cele mai interesante tendințe de frumusețe ale prezentărilor de modă primăvară-vară 2022!
Orice lucru care strălucește este sinonim cu sărbătoarea. Și în acest sezon, podiumurile nu au încetat să sclipească: paiete pe tot corpul la Blumarine; buzele și pleoapele prind lumină la Dolce & Gabbana. Ca să nu mai vorbim de fața acoperită de sclipici la Dries Van Noten.
În acest sezon, febra anilor 2000 a dominat podiumurile. În haine, desigur, dar și în coafură și machiaj. Exemplu perfect cu părul ultra-drept de la Versace, Fendace, Chanel și Stella McCartney, sau la Nensi Dojaka. De remarcat și buzele lucioase de la Victoria Beckham, Dolce & Gabbana și Blumarine și, desigur, umbra ochilor de la Giorgio Armani.
Uitați de pătrate aspre și alte franjuri spectaculoase din anotimpurile trecute. Astăzi, este vorba despre textură și detalii. Este suficient să vezi coafurile afro atât de bine proiectate de Rejina Pyo sau împletiturile XXL de la Erdem, sau incredibilul păr neon la Dries van Noten.
O coafură cu aspect umed garantează prospețimea instantanee. Este, de asemenea, rețeta miracolă pentru a evita tăierea sau colorarea. Și există o mulțime de moduri de a-l purta, așa cum se vede la Richard Quinn's, unde Sam McKnight a făcut ca modelele Lila Moss și Stella Jones să arate ca niște îngeri.
La Miu-Miu, s-a creat un aspect de subcultură prin îndreptarea părului dintr-o cărare laterală joasă. La Balenciaga, Holli Smith a lipit literalmente bretonul de fruntea modelelor. La Chloe, James Pecis a mers și mai departe, cu un efect „ud” care le-a făcut pe modele să arate de parcă ar ieși din apă.
O altă tendință notabilă a sezonului o reprezintă accesoriile pentru păr în toate formele lor. Pălăriile sferice uriașe de la Harris Reed și cele inspirate de suprarealiștii de la Schiaparelli, de exemplu. De asemenea, am văzut arcuri albe delicate la Giambattista Valli , eșarfe retro la Versace și perle la Moschino. Simone Rocha a arătat faimoasele sale diademe și barete din stras.
În mijlocul tuturor acestor referințe nostalgice și tendințelor anilor 90, ce bucurie să vezi puțină culoare! Mențiune specială pentru tăieturile scurte în pastel de la Loewe și accentele mov, cupru și verde la Bottega Veneta și la Valentino, ambele create de Guido.
La fel ca multe din culorile inspirate de stradă, creionul negru, sinonim cu tinerețea și asertivitatea, revine. La Givenchy, make-up artistul Lucia Peroni a creat linii negre ca niște pene în jurul ochilor, o referință la cultura cartierului Harajuku din Tokyo. La Dior, Peter Philips a folosit un amestec de dermatograf alb și negru. Același lucru s-a văzut la Marine Serre, unde genele groase și caracteristicile de sub ochi au creat un aspect răcoros și rebel.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.