Am văzut, în primul rând, mult așteptatul proiect dintre Gucci și Balenciaga care a debutat cu sezonul de primăvară 2022, în care directorii de creație Alessandro Michele și, respectiv, Demna Gvasalia, și-au creat propriile lor interpretări. Colaborarea a fost urmată apoi de un schimb creativ între Versace ți Fendi, unde Donatella Versace și Kim Jones au creat linii pentru sezonul pre-fall 2022.
Parteneriatele cu celebrități au rămas, de asemenea, la fel de populare ca niciodată în 2021. Crocs a avut un an important de parteneriate cu celebrități, făcând echipă cu Justin Bieber, Diplo și Bad Bunny pentru o gamă de saboți colorați, iar Lil Nas X a făcut echipă cu marca de modă MSCHF într-o colaborare controversată cu pantofii de sport.

H&M și-a lansat cea mai recentă colaborare de designer în luna martie, de data aceasta cu designerul de modă irlandez Simone Rocha. Colecția a inclus opțiuni pentru femei, bărbați și copii și s-a inspirat din istoria și moda Irlandei și Hong Kong, care reprezintă moștenirea duală a lui Rocha.
Gucci și Balenciaga s-au angajat într-una dintre cele mai mari colaborări din lumea modei cu Hacker Project, care a debutat în sezonul de primăvară 2022. Prima iterație a fost seria Gucci în care produsele Gucci prezentau semnătura Balenciaga. Apoi a fost lansată seria Balenciaga, care a combinat motivele Gucci și culoarea sa semnătură cu structurile și stilul Balenciaga.
Crocs și-a continuat șirul de colaborări de succes în acest an cu câteva proiecte noi care au rezonat în rândul fanilor, inclusiv colecții cu muzicieni precum Justin Bieber, Diplo și Bad Bunny, precum și o colaborare la modă cu Balenciaga.

Donatella Versace și Kim Jones au făcut echipă pentru o colaborare care a fuzionat atât etosul mărcii Versace, cât și al lui Fendi. Designerii au făcut un schimb creativ, Jones creând o linie pentru Versace și Versace creând o linie pentru Fendi pentru sezonul pre-fall 2022.
Unul dintre ultimele proiecte din timpul mandatului său la Louis Vuitton, regretatul designer de modă Virgil Abloh a făcut echipă cu Nike, dezvăluită în timpul colecției pentru bărbați Louis Vuitton de primăvară 2022.
Colaborarea a oferit versiuni noi ale iconicelor pantofi sport Air Force 1 de la Nike în 21 de variante de culoare care îmbină elemente de design ale ambelor mărci, cum ar fi logo-ul și monograma Louis Vuitton și swoosh-ul semnăturii Nike.
Kanye West și Gap au dezvăluit primul articol din colaborarea lor Yeezy Gap, o jachetă dintr-un nailon reciclat pentru 200 de dolari, care a venit în albastru, negru și roșu, în luna iunie.
Kim Kardashian West a început prima ei colaborare majoră în modă pentru brandul ei de îmbrăcăminte modelatoare Skims în noiembrie, făcând echipă cu Fendi și cu directorul său artistic de colecții pentru femei, Kim Jones.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.