În martie anul trecut, întreaga lume și-a închis ușile, aeroporturile, gările, porturile. Au fost luni pline de tăcere, anxietate, îngrijorare și suferință.
Pandemia, care practic a întors lumea pe dos atunci când plănuiam să facem cele mai multe progrese, ne-a dat viața peste cap - ne-a transformat pe unii în eroi, pe alții ne-a închis în case.
Deși inițial am negat existența virusului, făcând tot posibilul să spunem cu o cantitate minimă de îndoială că nu se va întâmpla în țara noastră, ci doar în China îndepărtată sau în țările din apropiere, virusul s-a dovedit a fi mai puternic decât omenirea, că nu cunoaște limite sau bariere și că va traversa munții și marea cu ușurință, pentru a ajunge la fiecare dintre noi.
Cu toate acestea, la sfârșitul unui an 2020 infernal care era diferit de toți ceilalți, am văzut cumva lumina de la capătul tunelului, sperând că lumea va pune capăt acestei pandemii și că noi, oamenii, vom putea în sfârșit să ne îmbrățișăm prietenii, să bem cafea în cafeneaua noastră preferată fără mască pe față și să călătorim într-un colț îndepărtat al lumii, care așteaptă să îl descoperim.
Având în vedere acest lucru, am decis să vă oferim un plus de entuziasm și credință în noul an, prezentându-vă cele mai bune și mai luxoase hoteluri din lume care își vor deschide porțile în 2021. De la cele situate în locații tropicale și sălbatice, până la hoteluri care împodobesc marile metropole ale lumii noastre, aceste hoteluri vor face tot posibilul să uităm de 2020.
Alila Marea Beach Resort
Amrit Ocean Resort & Residences
Aman New York
Chatwal Lodge
Airelles Château de Versailles, Le Grand Contrôle
Andbeyond Punakha River Lodge
Casa Formentera
Castello di Reschio
Chedi Kudavillingi
Cheval Blanc
Hotelul Fifth Avenue
Gleneagles Edinburgh
Grand Mazarin
Kālesma Mykonos
LXR Kyoto
One & Only Portonovi
Palacio de Canavezes
Pelorus
Ritz Carlton Reserve Niseko
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.