Privind în urmă la anul 2020, ne vine în minte un singur lucru: roller coaster.
Multe industrii au fost afectate, iar industria modei nu a făcut excepție. Restricțiile au condus la săptămâni de modă reduse în întreaga lume și au necesitat o serie de noi strategii pentru a produce și a arăta colecții într-un moment de mare incertitudine.
Dar, în ciuda dificultăților cu care s-au confruntat majoritatea designerilor ca rezultat al COVID-19, piața s-a dovedit a fi la fel de rezistentă ca oricând.
Designerii au abordat această nouă lume curajoasă, îndreptându-se spre prezentări digitale și filme de modă, mai degrabă decât spre spectacole tradiționale pe catwalk, reușind totuși să producă colecții complete pentru sezonul primăvara 2021.
Multe dintre aceste colecții au prezentat un aspect vibrant, captivant, care contrastau cu realitatea sumbru a stării actuale a lumii.
Deci, pentru primăvară, designerii au propus o abordare confortabilă și ușoară a îmbrăcămintei de la domiciliu, cu o gamă luxoasă de opțiuni de croitorie relaxate, precum și tricouri confortabile. Tendința minimalismului, un alt semn al vremurilor, s-a inspirat din îmbrăcămintea uniformă, la fel ca utilitatea șic - mariajul final al stilului și funcției.
Iar seturile de pijamale imprimate din mătase au oferit o notă de umor foarte necesară, care a captat spiritul vieții boeme.
Louis Vuitton Men’s Spring 2021
Jil Sander Men’s Spring 2021
Prada RTW Spring 2021
Bluemarble Men’s Spring 2021
Tom Ford Men’s Spring 2021
Lemaire Men’s Spring 2021
Emporio Armani Men’s Spring 2021
Brioni RTW Spring 2021
Reese Cooper Men’s Spring 2021
Antonia și Alex Velea vor face pasul cel mare anul acesta, după mai bine de 8 ani de relație.
SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, va deveni un virus mult mai puțin periculos pe măsură ce devine endemic.
Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.
O floare cu petale din piatre prețioase este imortalizată pe ceas de renumitul bijutier american și producător de ceasuri elvețiene Harry Winston.
În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.
Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.
Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.
Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.
Un conac din anii '30 din Pacific Palisades, care a fost locuit de multe celebrități, a ieșit pe piață pentru prima dată în 20 de ani.
Diana Dondoe, topmodelul român care a devenit imaginea Balenciaga sau Celine, este în culmea fericirii. Frumoasa brunetă va deveni mămică pentru prima oară, la vârsta de 38 de ani.
Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.
Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.
Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.
Tamara Ralph și Michael Russo dau vina pe restricțiile antiCOVID-19 pentru decizia lor de a anula prezentarea colecției primăvară 2021.
Sezonul de primăvară 2021 a fost neexplorat pentru industria modei. Multe mărci, de la New York și Londra la Milano și Paris, au folosit canale video și social media pentru a-și prezenta colecțiile, renunțând la prezentările tradiționale de pe pistă.
Casa de lux franceză intenționează să prezinte colecția de croazieră pe 4 mai, la Carrières de Lumières din Les Baux-de-Provence.
Fiecare dintre cele 8 teme definitorii din raportul anual al McKinsey & Company, The State of Fashion 2021, examinează o perturbare majoră declanșată de Covid-19 și prezintă modul de depășire a obstacolelor.