Când vine vorba de afecțiuni, multe boli au un leac și sunt tratate cu medicamente. Dar unele boli sunt tratate medical, însă vindecarea nu poate fi garantată. Iar o astfel de boală este cancerul. Cu timpul, cancerul devine una dintre cele mai frecvent diagnosticate boli din întreaga lume. Tehnologia și medicamentele sunt avansate, dar asta nu oprește cancerul. Această boală letală se răspândește într-un ritm extrem de rapid.
Raportul Organizației Mondiale a Sănătății sugerează, de asemenea, că maladia este a doua cauză principală de deces, care este responsabilă pentru aproximativ 9,6 milioane de decese în 2018. Aproximativ 1 din 6 decese de pe glob se întâmplă din cauza cancerului. Când vine vorba de cancer, există mai mult de 100 de tipuri de cancer. Dar puține tipuri de cancer sunt frecvent întâlnite la femei.
Pe lângă faptul că este frecvent la femei, cancerul de piele este și cel mai frecvent tip de cancer diagnosticat la nivel mondial.
Este al doilea cel mai frecvent tip de cancer la femei. Studiile sugerează că fiecare 1 din 8 femei poate dezvolta acest tip de cancer după vârsta de 40 de ani.
Cancerul pulmonar a devenit tot mai des întâlnit în rândul femeilor în ultimele decenii. Celulele canceroase încep să se multiplice rapid în plămâni și să se răspândească în alte părți. Conform cercetărilor, mai mult de jumătate dintre femeile diagnosticate cu cancer pulmonar nu au fumat niciodată.
Se dezvoltă în celulele glandei tiroide care se află la baza gâtului. Această glandă este responsabilă de producerea hormonilor responsabili de buna funcționare a organismului. Simptomele obișnuite ale cancerului tiroidian sunt o oboseală la nivelul gâtului, modificări ale vocii și dificultăți de înghițire.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.