Care sunt tendințele de machiaj pentru primăvara 2022?
Chloé, Christian Dior
Conturul de ochi este o tendință majoră în această primăvară, dar caracterizat de originalitate. Renunță la linia neagră simplă și fă loc culorilor, aplatizării grafice, iluziilor optice și liniilor nestructurate. Găsește-ți inspirați din look-ul spectacolului de primăvară-vară 2022 de la Givenchy, încadrat cu linii ca penele, o referință la cultura cartierului Harajuku din Tokyo, conturul dublu văzut la Dior pentru un efect felin sau chiar linii neon la Chloé sau sclipici la Kenneth Ize.
Flori pe tâmple, modele grafice în jurul sprâncenelor și curcubee pe pleoape. Zona ochilor devine o pânză magistrală în care orice merge.
Când bijuterii și alte ornamente textile sunt așezate pe piele, machiajul capătă o altă dimensiune: perlele înlocuiesc liniile, zâmbetele dezvăluie strasuri dentare, paietele luminează decolteul și penele se strecoară în gene.
Etro, Acne Studios, Fendi
Este, fără îndoială, cel mai emblematic produs cosmetic al anilor 2000, care revine puternic în rândul tendințelor de machiaj de primăvară: gloss-ul în varianta sa inițială, stil colegiu. Îl purtăm transparent, strălucitor și aplicat în supradoză pentru un efect de buze moi și mătăsoase.
Blumarine
Dacă paietele sunt încă populare în această primăvară, ele se teleportează mult dincolo de pleoape, într-o stare de spirit a anilor 2000. Pe gură desigur, dar și pe pomeți, până la tâmple, sau stropite pe decolteu. Se strecoară chiar și în gene, datorită rimelurilor.
Cu accente atât de puternice pe gură și ochi, machiajul tenului trebuie să rămână simplu. Pielea este vizual lipsită de artificii, opalescentă și sănătoasă. Un fond de ten, câteva tușe de iluminator sau fard de obraz roz pe pomeți și tâmple și gata.
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.