De Ziua Îndrăgostiților, Serendipty3 va oferi un parteneriat ultra-dulce cu bijutierul Lorraine Schwartz. Supranumită „Diamond Frrrozen Hot Chocolate”, deliciul va fi înghețat în mai multe moduri.
Preparatul va fi servit în paharul emblematic al restaurantului, împodobit cu cristale austriece și produs de designerul de bijuterii Kellie DeFries, cunoscut și sub numele de „Crystal Ninja”. Ciocolata fierbinte înghețată în sine este făcută dintr-un amestec de 14 cacao exotice și este finisată cu frișcă și o pudră de sclipici de diamant comestibile și așchii de ciocolată acoperite cu aur de 23 de karate. Veți primi și paie de aur pentru a vă bucura de răsfăț.
Dar piesa de rezistență ar putea fi inelul cu care vine desertul: o bandă de aur alb de 18 karate, însoțită atât de un diamant în formă de inimă roz de 0,69 de carate, cât și de un diamant albastru deschis de 0,77 carate în formă de para.
„Ca mari iubitori ai lui Lorraine Schwartz, am fost încântați să lucrăm cu ea la această ciocolată fierbinte Diamond Frrrozen de Ziua Îndrăgostiților, cu câteva dintre piesele ei superbe”, a declarat bucătarul Joe Calderone, director de creație la Serendipity3, într-un comunicat. „Desertul este exagerat în toate modurile corecte și știm că clienții noștri Serendipity3 îl vor iubi absolut.”
Restaurantul nu este străin de deliciile opulente: deține recordul mondial Guinness pentru cei mai scumpi cartofi prăjiți, pe care i-a făcut prin albirea cartofilor tăiați julienne în șampanie Dom Perignon, prăjindu-i în grăsime pură de gâscă și apoi acoperindu-i cu bucăți de trufe rase și Praf de aur comestibil de 23 de karate. Fiecare porție costa 200 de dolari.
Desigur, aceasta este o mică schimbare în comparație cu noua ciocolată caldă congelată ultra-limitată. Tratamentul special este disponibil doar în locația din Midtown East pe 14 februarie, în valoare de 250.000 de dolari, iar restaurantul a confirmat că există un singur inel de oferit.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.