Palatul Matild din Budapesta, Ungaria, a fost construit în 1902 și a fost inițial folosit pentru a găzdui cafenele, galerii și apartamente rezidențiale pentru public. Recent a fost reproiectat într-un hotel de The Luxury Collection, deschizându-și porțile către public pe 28 iunie.
Palatul a fost construit în epoca Belle Epoque și a scris istorie, deoarece conținea primele lifturi din Ungaria. Belle Epoque, care se traduce prin „Epoca frumoasă”, a apărut în Franța la sfârșitul războiului franco-prusac (1871) și a durat până la începutul primului război mondial (1914), potrivit ThoughtCo. Nivelul de trai și securitatea pentru clasele superioare au crescut în acest timp, a adăugat publicația.
La sosire, oaspeții intră în holul spațios al hotelului. Noul design își propune să arate transformarea dintr-un palat care a fost „odinioară epicentrul orașului pentru elită, într-un nou loc modern pentru călătorii de afaceri”, potrivit descrierii de pe site-ul hotelului. Palatul Matild este, de asemenea, listat ca sit al Patrimoniului Mondial UNESCO, potrivit site-ului său web.
Hotelul are 111 camere și 19 apartamente, inclusiv apartamentul regal Maria Klotild. O cameră se închiriază cu prețuri de până la 6.450 euro pe noapte, a declarat un purtător de cuvânt al hotelului pentru Insider.
Apartamentul regal, situat la etajul al treilea, are un dormitor matrimonial, baie, cameră de zi și cameră separată de studiu. Baia acestui apartament, care a aparținut prințesei Marie Clotilde din Saxa-Coburg și Gotha, este deosebită, conținând elemente de marmură și aur de 24 de carate.
Camera Loft este situată pe acoperișul hotelului și oferă vederi spectaculoase asupra orașului. O noapte de cazare costă 950 euro. Alte apartamente disponibile includ Suite Elisabeth Bridge la 900 de euro, apartamentul cu un dormitor la 1.600 euro pe noapte și Crown Tower Suite la 2.250 euro pe noapte, a declarat un purtător de cuvânt pentru Insider.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.