București, 26 august 2025 – Ultimul week-end de vară se încheie cu un dans colectiv de Asereje, amintiri, confetti și hituri emblematice. NOSTALGIA Litoral revine pentru al treilea an consecutiv, pe 29 și 30 august, pe plaja La Nueva Cucaracha din Mamaia, cu două zile de muzică, momente senzoriale și distracție pentru toate generațiile. Pentru că vara trece, dar vibe-ul nostalgiilor rămâne.
Ediția din acest an de la mare invită nostalgicii să spună hotărât da unei provocări fără precedent: cel mai mare dans de Asereje, un moment colectiv, organizat împreună cu Regina Maria, dedicat nostalgiei și energiei anilor ‘90-2000, în stilul inconfundabil NOSTALGIA. Mii de participanți vor dansa sincron la festival pe ritmurile piesei care a marcat generații la rând.
Pentru a încălzi atmosfera din timp, echipa Nostalgia a lansat pe social media o leapșă Asereje, în care partenerii festivalului sunt nominalizați să intre în joc printr-un tag pe Instagram și Facebook. Regina Maria, Banca Transilvania, Kaufland și Cramele Recaș au răspuns deja provocării și au pregătit dansurile de Asereje, într-o adaptare proprie, alături de comunitatea NOSTALGIA.
Vezi aici clipul video care a dat startul dansului Asereje în locuri neobișnuite de pe Instagramul NOSTALGIA: https://www.instagram.com/p/DNf_AhFMqCX/
„La NOSTALGIA ne place să ieșim din tipare și, de fapt, marca noastră este să transformăm orice moment într-o amintire colectivă. Cel mai mare dans de Asereje, făcut în încheierea unei alte veri frumoase, pe o plajă din Mamaia, e exact genul de energie care definește acest party uriaș: nostalgie pură, trăită împreună cu cei mai dragi ai tăi, cu zâmbetul pe buze și fără nicio reținere”, declară Silviu Lăcătuș.
NOSTALGIA este mai mult decât un festival. Nostalgia este locul unde oameni din toate generațiile se conectează prin experiențe vizuale și muzicale, decoruri retro/disco/future și amintiri pentru albumele foto. De la muzee retro & future, cornere instamagrabile, până la activări inspirate de brand, totul este gândit ca o invitație la voie bună. Nostalgia înseamnă o lume întreagă de trăit.
Toate veștile, activitățile, harta evenimentului și line-up-ul vor fi actualizate direct în aplicația mobilă NOSTALGIA, dezvoltată de eSolutions. Disponibilă descărcare din Apple Store și Android.
Biletele se pot achiziționa de pe platforma https://nostalgia.love/bilete/.
Despre festivalul NOSTALGIA Retro/Disco/Future
NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro & future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor '90 − 2000. În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri − pentru că, de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie.
Găsești toate detaliile pe https://nostalgia.love/
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.