Cea mai tare marcă din lume, potrivit unui nou clasament

Miuccia Prada trebuie să se simtă destul de bine: mărcile ei Prada și Miu Miu sunt cele mai populare două companii din lume în acest moment.

Asta arată clasamentul trimestrial al indicelui Lyst al celor mai mari companii din domeniul modei, după cum a raportat Hypebeast miercuri. Prada și-a păstrat statutul de lider din ultimul trimestru al anului 2022, în timp ce Miu Miu a urcat la cel mai înalt clasament de la începutul listei.

Pe primele cinci locuri se află Moncler (în același loc ca anul trecut), Valentino (în creștere cu un loc) și Loewe (în creștere cu două locuri). Versace, care a aterizat pe locul opt, a înregistrat unul dintre cele mai mari salturi din trimestrul precedent, deplasându-se cu cinci locuri. Asta se datorează parțial spectacolului pe podiumul FW23 al mărcii, care a avut loc în LA chiar înainte de Oscaruri. Toate vedetele prezente au sporit căutările Versace cu 44%, iar evenimentul a fost vizionat de 39,8 milioane de ori pe TikTok.

În altă parte, câteva mărci s-au descurcat puțin mai prost. Gucci a ajuns în top 10, pe locul al nouălea, dar cu șapte locuri mai jos de locul în care a stat în ultimul trimestru. Iar Balenciaga, care încă se confruntă cu consecințele controversei sale publicitare și relația cu Kanye West, a coborât și ea șapte locuri, ajungând pe locul 18.

Totuși, în acest trimestru, două companii și-au făcut debutul în clasamentul Lyst Index: Kim Kardashian’s Skims (nr. 17), cât și JW Anderson (nr. 20). Cu acesta din urmă, Jonathan Anderson devine doar al treilea director de creație care conduce două dintre cele mai populare mărci din același trimestru (el conduce și Loewe). Singurii designeri care au făcut acest lucru sunt Miuccia Prada și regretatul Virgil Abloh.

Indexul Lyst clasifică, de asemenea, cele mai bune produse individuale din lume, iar acest trimestru a consolidat faptul că oamenii sunt foarte interesați de mixul mare/scăzut. Elementul de top a fost geanta de umăr de la Uniqlo, de 20 de dolari, în timp ce chiar în spatele acesteia se aflau ochelarii de soare Kriester de 625 de dolari ai lui Rick Owens. În ceea ce privește mărcile de urmărit, clasamentul a evidențiat Ann Demeulemeester, Magda Butrym și Khaite.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC