Sticla (Champagne Avenue Foch) este considerată cel mai scump vin din istorie și a fost oferită într-o vânzare privată vinerea trecută (8 iulie 2022). A fost apreciată foarte mult nu doar pentru conținutul din interior, ci și pentru pachetul în care vine în ansamblu.
Decantorul este imprimat cu cinci NFT -uri (inclusiv imagini cu creaturi de desene animate, inclusiv o maimuță, un liliac și un vampir – dintre care unul provine de la casele Bored Ape Yacht Club) care au fost transferate în numele proprietarilor la cumpărare.
Pe lângă jetoanele virtuale, sticla este împodobită și de antreprenorul britanic Shammi Shinh cu cristale Swarovski și cosin.
„Am vrut să creez ceva atemporal pentru investitorul modern. Pentru a primi sticla fizică de șampanie, cumpărătorul va trebui să cumpere NFT. Șampania în sine este o operă de artă și o calitate de neegalat”, a adăugat el.
În ceea ce privește vinul în sine, este făcut din struguri Premier Cru și este un amestec de Pinot Noir, Meunier și Chardonnay, cultivat la moșia Allouchery-Deguerne din regiunea Champagne din Franța. Și, deși s-ar presupune că frații Buono l-au deschis deja, ei sunt departe de a face acest lucru.
Remarcând planurile lor, Giovanni a spus: „Nu plănuiesc să-l beau, cred că va fi o investiție bună. Sunt multe frământări în lumea investițiilor, lucrurile se schimbă geopolitic foarte repede. Oamenii bogați vor căuta locuri în care să-și păstreze averea pentru o perioadă – și asta ar putea fi șampanie cu un NFT atașat.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.