Apa din cele mai curate izvoare din inima Patagoniei este extrasă într-o producție artizanală la scară mică în mod durabil. Apsu este obținută din Gran Campo Nevado din Patagonia chiliană subantarctică. Cu ajutorul unui sistem mobil, apa este recoltată din sursele de apă glaciară cu curgere liberă.
Apa de lux este ușoară și proaspătă la gust. Este recoltată la o temperatură rece de 4° Celsius, fiind indicat să fie savurată la aceeași temperatură. Apa se vinde într-o sticlă elegantă cu un logo și etichetare fără probleme. În timp ce apa de izvor are proprietăți benefice care îmbunătățesc părul, sănătatea pielii și bunăstarea generală, apa de lux Apsu Patagonia aduce mult mai mult la masă.
Combinați acest lucru cu un factor de lux și vă bucurați de un adevărat răsfăț. APSU este membru al Fine Water Society și a primit premiul Fine Water Summit 2021 Bled pentru gust și design.
Milin Patel, un somelier de apă certificat care conduce Fine Liquids în Londra, spune: „Oamenii cumpără sticle ca acestea pentru cină. A le spune oaspeților despre apă începe un dialog frumos.”
Apsu nu numai că oferă apă cu un gust magnific, dar strânge și fonduri pentru a sprijini proiectele de mediu în Magallanes și regiunea antarctică chiliană. Pentru 140 de dolari, un iubitor de apă poate aduce acasă o sticlă de apă de ghețar din Patagonia Apsu.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.