Potrivit unui studiu publicat de un operator turistic, citat de prestigeonline.com, în cazul unui context mai favorabil pentru călătorii anul viitor, Emiratele Arabe Unite vor fi locul pe care doresc să îl viziteze cel mai mare număr de persoane.
Într-o perioadă în care criza sanitară este încă foarte prezentă, împreună cu măsuri drastice precum testarea pentru Covid pe aeroport și carantina obligatorie pentru a combate răspândirea coronavirusului, operatorul turistic Kuoni a stabilit care va fi cea mai căutată destinație de vacanță în următorul an. Grupul elvețian, care oferă pachete de ultimă generație pentru sejururi în 80 de destinații din întreaga lume, a analizat datele din căutările Google pentru a crea o hartă a 131 de țări.
Lista de dorințe dezvăluită de acest studiu a fost mai mult decât surprinzătoare. Statele Unite, împreună cu Qatar și Canada s-au clasat pe locul doi în ultimul clasament, în spatele Emiratelor Arabe Unite, care este acum cea mai căutată destinație pentru 2021. Plasată pe locul trei, Egiptul pare să fie într-o poziție bună pentru a atrage mai mulți vizitatori. și își reconstruiește industria turistică.

Destinația cea mai vizionată de potențialii turiști francezi a fost Belgia, în timp ce spaniolii preferă Italia, la fel ca turcii. La nivel european, turiștii sunt mai interesați de schimbarea radicală a peisajului oferit de o călătorie în Maldive. Italieni, britanici, români, bulgari și polonezi, cu toții visează să plonjeze în apele cristaline ale Oceanului Indian.
De cealaltă parte a Atlanticului, americanii și canadienii sunt dornici să se îmbarce pentru Japonia. La rândul lor, australienii ar fi fericiți să rămână în Oceania făcând o călătorie în Fiji.
Rămâne de văzut dacă toate aceste căutări pe internet vor duce în cele din urmă la vacanțe reale. Multe vor depinde de evoluția crizei de sanitare în diferite țări și de regulile și reglementările impuse de autoritățile din întreaga lume.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.