Este ușor să spunem că nimic nu va mai fi la fel. Întreaga viață va fi diferită, de modul în care ne conectăm cu alți oameni la modul în care călătorim. Ne aflăm într-o intersecție: am putea ajunge cu toții într-o lume complet igienizată sau am putea redescoperi ceea ce contează cu adevărat și să eliminăm dezordinea, supraconsumul, superficialitatea care ne-a inundat mintea și ne-a distrus mediul înconjurător.
Oare criza care afectează moda este unul dintre acele cazuri în care doar cei puternici vor supraviețui? Marile conglomerate, cu siguranță, precum Kering sau LVMH, sunt mai bine echipate pentru a supraviețui crizei. Au resurse pentru a înfrunta criza. Și totuși, ele se bazează în cele din urmă pe volume uriașe de consum, care probabil că actuala epidemie s-a dovedit deja a fi flagrant superficială.
Cu câteva zile înainte ca Organizația Mondială a Sănătății să declare pandemia de Covid-19 experții susțineau că „Virusul va încetini totul. Vom asista la o oprire în producția de bunuri de consum. Este groaznic și minunat pentru că trebuie să încetăm să producem în acest ritm frenetic. Este aproape ca și cum virusul ar fi un ceva uimitor pentru planetă. Ar putea fi motivul pentru care supraviețuim ca specie. ”
Industria modei este al doilea cel mai mare contribuitor la economia națională a Italiei. Și totuși, guvernul a recunoscut greu acest lucru, neincluzând chiar moda în lista industriilor puternic afectate de situația actuală, ceea ce a determinat Camera della Moda să prezinte o cerere oficială de sprijin.
Creatorii de modă italieni Giorgio Armani, Pierpaolo Piccioli, Silvia Venturini Fendi, Angela Missoni, Alessandro Dell’Acqua, Alessandro Sartori, Francesco Risso nu se odihnesc. În ciuda dificultăților evidente și inevitabile, aceștia lucrează la noile colecții, folosind Skype-ul și apelurile video, făcând mai mult cu mai puțin, dar făcând acest lucru proactiv. Toți sunt de acord că această criză este o oportunitate de a modifica superfluul, de a ne recâștiga sufletul pierdut de mult, de a elimina marketingul agresiv. Acești designeri lucrează la colecții mai mici, cu mesaje mai puternice, iar acesta ar putea fi rezultatul final al întregii tulburări.
Ei spun că vremurile dificile sunt un teren fertil pentru fantezie. Pandemia ne-a obligat să ne concentrăm, aici și acum, pe ceea ce este esențial: supraviețuirea. Dar odată ce ne vom recupera viața, vom avea nevoie de frumusețe pentru a trăi din nou și nu doar pentru a supraviețui. Frumusețea ca veridicitate, invenție. Frumusețea ca remediu. Frumusețea ca motiv de progres și o cale, din nou, de a fi cu adevărat uman.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.