Întreaga industrie a modei se confruntă în această perioadă cu anulări ale show-urilor de modă, scăderi dramatice ale vânzărilor și oprirea întregii producții.
Industria de lux a modei este al doilea cel mai mare contribuitor la economia națională a Italia, „zona roșie” a Europei, și, totuși, guvernul a recunoscut greu acest lucru, neincluzând moda în lista industriilor puternic afectate de situația actuală. După izbucnirea epidemiei de coronavirus în China, brandurile de lux s-au numărat printre primele afectate de scăderea dramatică a vânzărilor, deoarece peste 30 % din vânzările globale sunt realizate în China. În fața pandemiei de coronavirus numeroase branduri de lux au făcut donații importante: Donatella Versace a donat 140.000 de euro Crucii Roșii Chineze și 200.000 de euro spitalelor din Milano. Prada a dona 6 dispozitive de ventilare pentru unitățile de terapie intensivp din Milano, Giorgio Armani a donat 1,25 milioane de euro tot spitalelor milaneze, iar Moncler a anunțat că va plăti 10 milioane de euro pentru susținerea construcției unui spital în apropiere de Milano.
Creatorii de modă italieni sunt de acord asupra unui lucru: criza este o oportunitate de a ne recâștiga sufletul pierdut de mult. Giorgio Armani, Pierpaolo Piccioli, Silvia Venturini Fendi, Angela Missoni, Alessandro Dell’Acqua, Alessandro Sartori, Francesco nu se odihnesc. În ciuda dificultăților evidente și inevitabile, aceștia lucrează la noile colecții, folosind Skype și apelurile video, făcând mai mult cu mai puțin. Acești italieni lucrează la colecții mai mici, cu mesaje mai puternice și acesta ar putea fi rezultatul final al întregii crize.
Experții de marketing spun că tehnologia și creativitatea trebuie aplicate mai mult nu doar produsului. Săptămâna modei din Shanghai, de exemplu, va fi primul eveniment complet digital, din cauza restricțiilor. Toate spectacolele de modă vor fi transmise pe o platformă online în perioada 24-30 martie. Peste 150 de mărci și designeri internaționali își vor prezenta ultimele colecții de toamnă-iarnă prin intermediul platformelor digitale ale Grupului Alibaba. Fashioniștii pot viziona spectacolul de deschidere al Săptămânii modei de la Shanghai de pe telefon sau computer.
Covid-19 a impus anularea și reprogramarea multor evenimente de modă, inclusiv Gala Met de la New York, programată ințial pentru 4 mai.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.