Ce va deveni industria de lux a modei când epidemia va trece?

Nimic nu va mai fi la fel. Întreaga viață va fi diferită, de la modul în care ne conectăm cu alți oameni până la modul în care călătorim.

Întreaga industrie a modei se confruntă în această perioadă cu anulări ale show-urilor de modă, scăderi dramatice ale vânzărilor și oprirea întregii producții. 

Industria de lux a modei este al doilea cel mai mare contribuitor la economia națională a Italia, „zona roșie” a Europei, și, totuși, guvernul a recunoscut greu acest lucru, neincluzând moda în lista industriilor puternic afectate de situația actuală. După izbucnirea epidemiei de coronavirus în China, brandurile de lux s-au numărat printre primele afectate de scăderea dramatică a vânzărilor, deoarece peste 30 % din vânzările globale sunt realizate în China. În fața pandemiei de coronavirus numeroase branduri de lux au făcut donații importante: Donatella Versace a donat 140.000 de euro Crucii Roșii Chineze și 200.000 de euro spitalelor din Milano. Prada a dona 6 dispozitive de ventilare pentru unitățile de terapie intensivp din Milano, Giorgio Armani a donat 1,25 milioane de euro tot spitalelor milaneze, iar Moncler a anunțat că va plăti 10 milioane de euro pentru susținerea construcției unui spital în apropiere de Milano.

Creatorii de modă italieni sunt de acord asupra unui lucru: criza este o oportunitate de a ne recâștiga sufletul pierdut de mult. Giorgio Armani, Pierpaolo Piccioli, Silvia Venturini Fendi, Angela Missoni, Alessandro Dell’Acqua,  Alessandro Sartori, Francesco nu se odihnesc. În ciuda dificultăților evidente și inevitabile, aceștia lucrează la noile colecții, folosind Skype și apelurile video, făcând mai mult cu mai puțin. Acești italieni lucrează la colecții mai mici, cu mesaje mai puternice și acesta ar putea fi rezultatul final al întregii crize.

Experții de marketing spun că tehnologia și creativitatea trebuie aplicate mai mult nu doar produsului. Săptămâna modei din Shanghai, de exemplu, va fi primul eveniment complet digital, din cauza restricțiilor. Toate spectacolele de modă vor fi transmise pe o platformă online în perioada 24-30 martie. Peste 150 de mărci și designeri internaționali își vor prezenta ultimele colecții de toamnă-iarnă prin intermediul platformelor digitale ale Grupului Alibaba. Fashioniștii pot viziona spectacolul de deschidere al Săptămânii modei de la Shanghai de pe telefon sau computer.

Covid-19 a impus anularea și reprogramarea multor evenimente de modă, inclusiv Gala Met de la New York, programată ințial pentru 4 mai.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Kate Middleton și William au luat o decizie neașteptată, după ce s-a aflat că prințesa suferă de cancer

Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

Cât costă parfumurile făcute de Ramona Gabor

Ramona Gabor s-a stabilit în Dubai, acolo unde muncește ca fotomodel, dar are și propria afacere.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC