Pentru cineva care cumpără un ceas pentru prima dată, aceste accesorii pot fi super intimidante. Să înveți despre ceea ce face ca un ceas de lux să fie de lux ajută la punerea prețului în perspectivă. La fel și factorul cost-pe-uzură. Ceasurile sunt menite să supraviețuiască mai multor generații, păstrându-și valoarea.
Nu este ideal să cumperi un ceas pe internet. Acesta este genul de achiziție care necesită o planificare și timp de gândire. Trebuie să găsești ceva care se potrivește cel mai bine stilului personal, dar se iau în seamă și factorii „să fie practic” și „să aibă longevitate”.
Ceasul Pantheré de la Cartier

Lansat iniţial în 1983 dar scos din producţie în 2004, ceasul Panthere a ajuns din nou pe piaţă în 12 variante, toate destinate exclusiv femeilor. Culori diferite (argintiul oţelului, galbenul aurului), varietate de finisaje şi forme (unele au opţional un cadru din diamante), toate acestea caracterizează ceasurile colecţiei Cartier, ale căror preţuri variază între 4.000 şi 115.000 de dolari. Ceasul emblematic Pantheré este clasic, cu rădăcini adânci în istoria brandului.
Rolex Oyster Perpetual 31

Unul dintre cele mai importante criterii în alegerea unui ceas de lux este durabilitatea acestuia. Rolex a lansat Oyster în 1926, primul ceas de mână impermeabil din lume și fundația pe care Rolex și-a construit reputația. Oyster Perpertual este rezistent la apă până la 330 de metri și este confecționat din oțel rezistent la coroziune, un material de calitate și atemporal. Preț: 5.000 de dolari.
Bulgari Serpenti Tubogas

Bulgari a lansat ceasul Serpenti Tubogas într-o colecție de bijuterii, la sfârșitul anilor 1904. Denumirea se referă tehnic la brățara de mână, care a fost inspirată de conductele italiene, dar se întâmplă, de asemenea, să semene cu un șarpe. Această tehnică este un element fundamental al designului Bulgari și a fost încorporată în nenumărate colecții de ceasuri și bijuterii încă de la debut. Stilul a fost popularizat de Elizabeth Taylor care a purtat ceasul său Serpenti pe platourile de filmare de la Cleopatra. Pentru cei care caută un ceas cu o influență puternică și un stil istoric, Bulgari Serpenti este o alegere excelentă. Preț: 5.400 de dolari.
Chanel J12 Paradoxe

În al 20-lea an de la crearea iconicului model de ceramică J12 de la Chanel, casa de modă a lansat o ediție specială „Paradoxe”, care este un mix al modelelor alb-negru. Va ajunge în magazine în luna septembrie. Modelul a fost realizat prin contopirea perfectă a două carcase ceramice, ceea ce nu este ușor de făcut, în special cu culorile la ambele capete ale spectrului. Măiestria și stilul izbitor al acestui ceas o fac o piesă de colecție. Preț: 8.050 de dolari.
Louis Vuitton Tambour New Wave 34

Ceasurile sunt o categorie relativ nouă pentru casa Louis Vuitton, încă de la lansarea lor la începutul anilor 2000. Cu Nicolas Ghesquière și Virgil Abloh la cârma colecțiilor de femei și bărbați, casa nu este lipsită de inovație, mai ales în privința ceasurilor. Tambour New Wave este cel mai nou model, dispunând de curele personalizabile. Preț: 3.780 de dolari.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.