Ce tendințe de frumusețe și wellness vor supraviețui pandemiei?

Consumatorii încep să-și schimbe prioritățile atunci când vine vorba de cumpărături pentru frumusețe. Pe măsură ce magazibele încep să se redeschidă, iar vânzările de frumusețe încep să recupereze după o scădere de 14% în primul trimestru din cauza pandemiei, experții prevăd că oamenii vor cheltui bazându-se pe siguranță, eficacitate și cu mască de față.

Se așteaptă ca aceste tendințe să crească, deoarece lumea continuă să se redeschidă în ciuda absenței unui tratament sau a unui vaccin anti-Covid-19. Se estimează că produsele wellness vor avea o cerere deosebit de mare, deoarece consumatorii care ies din carantină au nevoie de suplimente și alimente funcționale.

Se așteaptă, de asemenea, să se pună accent pe sănătate. Consumatorii și-au făcut deja provizii de dezinfectant și săpun antibacterian și caută ingrediente puternice. Unii caută produse cu ingrediente naturale, sigure și netoxice, considerând curățenia ca fiind echivalentă cu siguranța.

„Spațiile sănătoase” fac parte dintr-o rutină pandemică și post-pandemică a consumatorului. Orice lucru care promovează bunăstarea în casă, de la lumânări parfumate la apă și purificatoare de aer. „Această idee de bunăstare și atmosferă în casă, mai mult o abordare holistică, a fost deja răsfrântă de tehnologii”, spun experții. „Există mai multe dispozitive și produse menite să aducă un sentiment de bunăstare în casă

În ceea ce privește produsele wellness, factorul de accesibilitate va fi primordial, în special într-o economie în scădere, cu un nivel record al șomajului. Consumatorii vor fi mai sensibili la preț. 

Categoriile tradiționale precum machiajul și parfumurile au înregistrat scăderi abrupte ale vânzărilor, deoarece angajații lucrează de acasă. Dar anumite categorii încep să recupereze pe măsură ce țara se redeschide încet. Vânzările pentru produse de make-up pentru ochi au crescut cu 5% în ultimele săptămâni. Femeile caută îndeosebi produse pentru sprâncene, dermatograf, genele false și rimel, o tendință care va supraviețui atâta timp când vom fi nevoiți să purtăm măști de față.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Louis Vuitton lansează Fantasmagory

Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Jean Paul Gaultier a lansat Gaultier Divine Elixir

Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Bottega Veneta lansează a doua colecție de parfumuri

Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Céline Dion este imaginea campaniei de sărbători Charlotte Tilbury

Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Balenciaga readuce din arhivă „Le Dix”, un parfum din 1947

Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH