Se așteaptă ca aceste tendințe să crească, deoarece lumea continuă să se redeschidă în ciuda absenței unui tratament sau a unui vaccin anti-Covid-19. Se estimează că produsele wellness vor avea o cerere deosebit de mare, deoarece consumatorii care ies din carantină au nevoie de suplimente și alimente funcționale.
Se așteaptă, de asemenea, să se pună accent pe sănătate. Consumatorii și-au făcut deja provizii de dezinfectant și săpun antibacterian și caută ingrediente puternice. Unii caută produse cu ingrediente naturale, sigure și netoxice, considerând curățenia ca fiind echivalentă cu siguranța.
„Spațiile sănătoase” fac parte dintr-o rutină pandemică și post-pandemică a consumatorului. Orice lucru care promovează bunăstarea în casă, de la lumânări parfumate la apă și purificatoare de aer. „Această idee de bunăstare și atmosferă în casă, mai mult o abordare holistică, a fost deja răsfrântă de tehnologii”, spun experții. „Există mai multe dispozitive și produse menite să aducă un sentiment de bunăstare în casă
În ceea ce privește produsele wellness, factorul de accesibilitate va fi primordial, în special într-o economie în scădere, cu un nivel record al șomajului. Consumatorii vor fi mai sensibili la preț.
Categoriile tradiționale precum machiajul și parfumurile au înregistrat scăderi abrupte ale vânzărilor, deoarece angajații lucrează de acasă. Dar anumite categorii încep să recupereze pe măsură ce țara se redeschide încet. Vânzările pentru produse de make-up pentru ochi au crescut cu 5% în ultimele săptămâni. Femeile caută îndeosebi produse pentru sprâncene, dermatograf, genele false și rimel, o tendință care va supraviețui atâta timp când vom fi nevoiți să purtăm măști de față.
Momente dificile pentru Liviu Vârciu. Prezentatorul și iubita lui se află în vacanță, în Maldive, însă nu s-au putut bucura pe deplin de călătorie.
Mai degrabă, trebuie să construiești o garderobă sofisticată folosind alegeri strategice – apoi lasă-ți încrederea să strălucească prin ținuta ta.
Săptămâna Haute Couture de primăvară de la Paris a evidențiat nu doar ținutele de seară, ci și tendințele în materie de machiaj, care au putut fi văzute atât la modele, cât și la invitații din primul rând.
Construcția „Eastern Aviation City” va începe la începutul acestui an.
Brandul pe care Anastasia Soare l-a dezvoltat în America a împlinit 25 de ani. Drept urmare faimoasa româncă a dat o petrecere pe cinste unde au venit numai celebrități de prim rang.
Anastasia Soare este românca care a ridicat un imperiu schițând o sprânceană, dar nu orice sprânceană, ci sprânceana perfectă!
Iulia Vântur s-a mutat în India în urmă cu mai mulți ani, acolo unde trăiește o discretă poveste de dragoste alături de Salman Khan, cel mai în vogă actor al țării.
Unul dintre cele mai emblematice avioane din lume tocmai și-a primit propriul ceas.
Dirijabilele, care de secole au reflectat spiritul inventiv al unor vizionari precum Leonardo da Vinci și Jules Verne, se confruntă în prezent cu o renaștere. Deși nu vor concura niciodată cu avioanele cu reacție pentru călătorii pe distanțe lungi, dirijabilele oferă costuri de operare scăzute, cerințe reduse de infrastructură și o producție de carbon semnificativ mai mică.
Grupul francez de produse de lux Kering l-a numit pe Sabato De Sarno, designer de modă senior la Valentino, în funcţia de director de creaţie al mărcii sale de top Gucci, transmite Reuters.
Oana Roman a anunțat că s-a despărțit oficial de Marius Elisei. Cei doi nu mai locuiesc împreună și de ceva vreme nu mai formează un cuplu.
Tudor Chirilă le-a dezvăluit urmăritorilor săi o întâmplare care l-a surprins într-un mod cât se poate de neplăcut. Mai exact, Tudor Chirilă mergea pe stradă, atunci când un grup de patru elevi de liceu l-au oprit.
Doja Cat a avut o apariție care a lăsat pe toată lumea fără cuvinte la Paris Fashion Week. Artista și-a acoperit corpul cu peste 30.000 de cristale Swarovski.
Este timpul pentru unghii scurte și culori clasice.
În noapte de marți spre miercuri, vedetele de pretutindeni au călătorit în Los Angeles pentru cea de-a 80-a ediție a Globurilor de Aur.
Alături de „Brow Magic”, un instrument motorizat pentru a obține un aspect personalizat al sprâncenelor acasă.
Există tot mai multe videoclipuri pe TikTok cu privire la operația de îndepărtare a grăsimii pe obraji. Cu toate acestea, această metodă este pentru toată lumea? Care este limita intervenției pentru a obține acest efect?
Vânzările globale ale parfumurilor high-end au început să crească puternic în timpul pandemiei și au continuat așa și pe parcursul anului trecut.