Se așteaptă ca aceste tendințe să crească, deoarece lumea continuă să se redeschidă în ciuda absenței unui tratament sau a unui vaccin anti-Covid-19. Se estimează că produsele wellness vor avea o cerere deosebit de mare, deoarece consumatorii care ies din carantină au nevoie de suplimente și alimente funcționale.
Se așteaptă, de asemenea, să se pună accent pe sănătate. Consumatorii și-au făcut deja provizii de dezinfectant și săpun antibacterian și caută ingrediente puternice. Unii caută produse cu ingrediente naturale, sigure și netoxice, considerând curățenia ca fiind echivalentă cu siguranța.
„Spațiile sănătoase” fac parte dintr-o rutină pandemică și post-pandemică a consumatorului. Orice lucru care promovează bunăstarea în casă, de la lumânări parfumate la apă și purificatoare de aer. „Această idee de bunăstare și atmosferă în casă, mai mult o abordare holistică, a fost deja răsfrântă de tehnologii”, spun experții. „Există mai multe dispozitive și produse menite să aducă un sentiment de bunăstare în casă
În ceea ce privește produsele wellness, factorul de accesibilitate va fi primordial, în special într-o economie în scădere, cu un nivel record al șomajului. Consumatorii vor fi mai sensibili la preț.
Categoriile tradiționale precum machiajul și parfumurile au înregistrat scăderi abrupte ale vânzărilor, deoarece angajații lucrează de acasă. Dar anumite categorii încep să recupereze pe măsură ce țara se redeschide încet. Vânzările pentru produse de make-up pentru ochi au crescut cu 5% în ultimele săptămâni. Femeile caută îndeosebi produse pentru sprâncene, dermatograf, genele false și rimel, o tendință care va supraviețui atâta timp când vom fi nevoiți să purtăm măști de față.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.