Germania a deschis câteva puncte de frontieră cu Austria, Elveția și Franța pe 16 mai, în condiții strict controlate. S-a stabilit apoi data de 15 iunie pentru deschiderea totală a frontierelor și ridicarea restricțiile de călătorie pentru statele membre ale UE. Atenționările generale de călătorie ale Germaniei vor fi înlocuite cu sfaturi individuale de călătorie, care evidențiază riscurile separate pentru fiecare țară. Și Viena a declarat, de asemenea, data de 15 iunie ca dată oficială pentru redeschiderea frontierelor cu celelalte state membre UE.
Croaţia şi Grecia, masiv dependente de turism, îşi redeschid graniţele pentru turişti străini, în timp ce Spania a sugerat posibilitatea relansării turismului în această vară odată cu reluarea circulaţiei libere a cetăţenilor săi. Pe 29 mai, Croaţia și-a deschis graniţele pentru cetăţenii din Slovacia, Cehia, Ungaria şi Austria. Şi Grecia îşi turează motoarele industriei turismului, anunţând că turiştii vor putea reveni pe plajele sale în câteva săptămâni, scrie The Guardian.
Italia va putea fi vizitată din 3 iunie, fără ca turiștii străini să fie obligați să se autoizoleze. Turcia primește turiști din 15 iunie, dar toți călătorii străini vor fi testați pentru coronavirus, în timp ce, în Marea Britanie, oricine intră în țară după 8 iunie este obligat să se autoizoleze pentru 14 zile. Belgia va renunța la restricțiile de călătorie din 15 iunie, la fel ca Franța. Norvegia va ridica majoritatea restricțiilor din 15 iunie, dar granițele rămân închise cel puțin până pe 20 august.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.