Germania a deschis câteva puncte de frontieră cu Austria, Elveția și Franța pe 16 mai, în condiții strict controlate. S-a stabilit apoi data de 15 iunie pentru deschiderea totală a frontierelor și ridicarea restricțiile de călătorie pentru statele membre ale UE. Atenționările generale de călătorie ale Germaniei vor fi înlocuite cu sfaturi individuale de călătorie, care evidențiază riscurile separate pentru fiecare țară. Și Viena a declarat, de asemenea, data de 15 iunie ca dată oficială pentru redeschiderea frontierelor cu celelalte state membre UE.
Croaţia şi Grecia, masiv dependente de turism, îşi redeschid graniţele pentru turişti străini, în timp ce Spania a sugerat posibilitatea relansării turismului în această vară odată cu reluarea circulaţiei libere a cetăţenilor săi. Pe 29 mai, Croaţia și-a deschis graniţele pentru cetăţenii din Slovacia, Cehia, Ungaria şi Austria. Şi Grecia îşi turează motoarele industriei turismului, anunţând că turiştii vor putea reveni pe plajele sale în câteva săptămâni, scrie The Guardian.
Italia va putea fi vizitată din 3 iunie, fără ca turiștii străini să fie obligați să se autoizoleze. Turcia primește turiști din 15 iunie, dar toți călătorii străini vor fi testați pentru coronavirus, în timp ce, în Marea Britanie, oricine intră în țară după 8 iunie este obligat să se autoizoleze pentru 14 zile. Belgia va renunța la restricțiile de călătorie din 15 iunie, la fel ca Franța. Norvegia va ridica majoritatea restricțiilor din 15 iunie, dar granițele rămân închise cel puțin până pe 20 august.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.