Dubai a lansat un program de conformare pentru a certifica și recunoaște hotelurile și unitățile de retail, localurile care servesc mâncare și băutură și atracțiile turistice care au implementat toate protocoalele sanitare pentru prevenirea și gestionarea COVID-19, ca parte a eforturilor depuse de autorități pentru a se asigura că metropola este pregătită pentru orice. Eticheta „Asigurat Dubai” creată special pentru acest scop va fi emisă gratuit și va fi valabilă timp de 15 zile. Va fi reînnoită la fiecare două săptămâni, după o verificare amănunțită efectuată de inspectori ai autorităților competențe. Având în vedere că numeroase facilități publice și private s-au redeschis, inclusiv plaje, mall-uri, restaurante, piscine și terenuri de golf, iar diverse activități populare s-au reluat, cum ar fi sporturile acvatice și campingul, programul va acoperi toate punctele turistice cheie din oraș. De asemenea, stabilimentele pot demonstra că respectă protocoalele privind sănătatea și siguranța utilizând această identitate vizuală în propriile comunicări de marketing.
Excelența Sa Helal Saeed Almarri, Director General al Dubai Tourism: Sănătatea și siguranța locuitorilor și vizitatorilor noștri rămân prioritatea noastră principală. Programul de conformare pe care îl derulăm, în momentul de față, la nivelul întregii industrii de ospitalitate nu reprezintă doar dovadă clară că vom continuă să depunem eforturi pentru a îmbunătăți standardele privind sănătatea și siguranța, ci este și o măsură menită să asigure toți călătorii că Dubai este una dintre cele mai sigure destinații din lume. Conform unui sondaj realizat de compania globală de consultanță HVS privind selectarea viitoarelor destinații, 85% din călători își vor prioritiza planurile de călătorie în funcție de reputația destinației și de tipul de acțiuni întreprinse de guvern în ceea ce privește gestionarea pandemiei, inclusiv măsurile de siguranță implementate și calitatea sistemului de sănătate și a serviciilor disponibile.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.