Dubai a lansat un program de conformare pentru a certifica și recunoaște hotelurile și unitățile de retail, localurile care servesc mâncare și băutură și atracțiile turistice care au implementat toate protocoalele sanitare pentru prevenirea și gestionarea COVID-19, ca parte a eforturilor depuse de autorități pentru a se asigura că metropola este pregătită pentru orice. Eticheta „Asigurat Dubai” creată special pentru acest scop va fi emisă gratuit și va fi valabilă timp de 15 zile. Va fi reînnoită la fiecare două săptămâni, după o verificare amănunțită efectuată de inspectori ai autorităților competențe. Având în vedere că numeroase facilități publice și private s-au redeschis, inclusiv plaje, mall-uri, restaurante, piscine și terenuri de golf, iar diverse activități populare s-au reluat, cum ar fi sporturile acvatice și campingul, programul va acoperi toate punctele turistice cheie din oraș. De asemenea, stabilimentele pot demonstra că respectă protocoalele privind sănătatea și siguranța utilizând această identitate vizuală în propriile comunicări de marketing.
Excelența Sa Helal Saeed Almarri, Director General al Dubai Tourism: Sănătatea și siguranța locuitorilor și vizitatorilor noștri rămân prioritatea noastră principală. Programul de conformare pe care îl derulăm, în momentul de față, la nivelul întregii industrii de ospitalitate nu reprezintă doar dovadă clară că vom continuă să depunem eforturi pentru a îmbunătăți standardele privind sănătatea și siguranța, ci este și o măsură menită să asigure toți călătorii că Dubai este una dintre cele mai sigure destinații din lume. Conform unui sondaj realizat de compania globală de consultanță HVS privind selectarea viitoarelor destinații, 85% din călători își vor prioritiza planurile de călătorie în funcție de reputația destinației și de tipul de acțiuni întreprinse de guvern în ceea ce privește gestionarea pandemiei, inclusiv măsurile de siguranță implementate și calitatea sistemului de sănătate și a serviciilor disponibile.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.