Ce noutăți are Dubaiul pentru turiștii care vin în perioada asta în vacanță

Dubai lansează eticheta „Asigurat Dubai” pentru unitățile turistice și de retail care sunt în conformitate cu protocoalele privind sănătatea și siguranța. În condițiile în care orașul și-a redeschis porțile pentru turiști încă din 7 iulie, eticheta „Asigurat Dubai” face parte din eforturile autorităților de a promova Dubai drept una dintre cele mai sigure destinații din lume.

 Dubai a lansat un program de conformare pentru a certifica și recunoaște hotelurile și unitățile de retail, localurile care servesc mâncare și băutură și atracțiile turistice care au implementat toate protocoalele sanitare pentru prevenirea și gestionarea COVID-19, ca parte a eforturilor depuse de autorități pentru a se asigura că metropola este pregătită pentru orice. Eticheta „Asigurat Dubai” creată special pentru acest scop va fi emisă gratuit și va fi valabilă timp de 15 zile. Va fi reînnoită la fiecare două săptămâni, după o verificare amănunțită efectuată de inspectori ai autorităților competențe. Având în vedere că numeroase facilități publice și private s-au redeschis, inclusiv plaje, mall-uri, restaurante, piscine și terenuri de golf, iar diverse activități populare s-au reluat, cum ar fi sporturile acvatice și campingul, programul va acoperi toate punctele turistice cheie din oraș. De asemenea, stabilimentele pot demonstra că respectă protocoalele privind sănătatea și siguranța utilizând această identitate vizuală în propriile comunicări de marketing.

Excelența Sa Helal Saeed Almarri, Director General al Dubai Tourism: Sănătatea și siguranța locuitorilor și vizitatorilor noștri rămân prioritatea noastră principală. Programul de conformare pe care îl derulăm, în momentul de față, la nivelul întregii industrii de ospitalitate nu reprezintă doar dovadă clară că vom continuă să depunem eforturi pentru a îmbunătăți standardele privind sănătatea și siguranța, ci este și o măsură menită să asigure toți călătorii că Dubai este una dintre cele mai sigure destinații din lume. Conform unui sondaj realizat de compania globală de consultanță HVS privind selectarea viitoarelor destinații, 85% din călători își vor prioritiza planurile de călătorie în funcție de reputația destinației și de tipul de acțiuni întreprinse de guvern în ceea ce privește gestionarea pandemiei, inclusiv măsurile de siguranță implementate și calitatea sistemului de sănătate și a serviciilor disponibile.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce este turismul de răzbunare - trendul mondial pe care românii l-au înțeles greșit

Turismul din răzbunare a început în luna mai, când s-au relaxat restricțiile. Ceea ce vedem zilele acestea pe litoralul românesc se poate traduce prin turism de răzbunare.

Cum avem grijă de extensiile din păr natural

Extensiile reprezintă un truc de frumusețe, care te ajută să ai un păr lung și bogat așa cum accesoriile sunt un truc vestimentar prin care poți să diversifici aspectul garderobei foarte ușor.

Bugatti Centodieci, hypercar super exclusiv. Doar 10 oameni sunt norocoși să-l aibă!

Cristiano Ronaldo a devenit unul dintre cei doar 10 norocoşi care vor deţine un Bugatti Centodieci, hypercar super exclusiv, lansat în cinstea celor 110 ani de existenţă a mărcii.

Amazon a înregistrat profit dublu pe perioada pandemiei

Amazon a realizat un profit de 5,2 miliarde de dolari, în trimestrul al doilea, cel mai mare din istoria companiei.

Louis Vuitton și-a prezentat noua colecție pentru bărbați în Shanghai

Prezentarea colecției de bărbați Louis Vuitton pentru primăvara/vară 2021 de Virgil Abloh a fost concepută ca o adevărată croazieră.

Acest superiaht de 39 mil. $ se vinde la pachet cu un Bugatti

De multe ori, companiile încearcă să atragă clienții cu oferte atractive, dar un studio de proiectare face un pas mai în față, oferind clienților și un Bugatti la achiziția următorului lor iaht.

Gigantul BMW, pierderi pentru prima oară în 11 ani

Pierderi la BMW în al doilea trimestru din 2020 conform bilanțului publicat pe primul semestru al lui 2020. Este pentru prima oară în ultimii 11 ani când BMW intră în zona roșie a pierderilor.

Condiţiile de intrare în Cipru, revizuite

Autorităţile cipriote au revizuit condiţiile de intrare în Cipru, în contextul evoluţiei pandemiei de COVID-19, precizează Ministerul Afacerilor Externe (MAE).

Burberry deschide primul social retail store în Shenzen

Cunoscutul brand de modă Burberry a inaugurat în China, la Shenzen, primul social retail store, un nou concept în care online-ul și offline-ul se contopesc într-o manieră unică, oferind vizitatorilor o experiență digitală profundă.

Colecția Roberto Cavalli Resort 2021 ne surprinde cu haine mai casual

Designerul italian și-a prezentat colecția Resort 2021 și a surprins cu haine mai casual și purtabile. Denimul este combinat cu cămăși cu imprimeuri emblematice ale etichetelor.

Secretele unui ten radiant, împărtășite de cosmeticiana Aliciei Keys

Nichola Joss este cosmeticiana responsabilă pentru tenul radiant al lui Jennifer Lopez, Alicia Keys sau Meghan Markle. Regula sa de bază în obținerea unui ten perfect este masajul facial, realizat cu mișcări ferme pe zone cheie ale feței.

Noua tendință în turismul din Italia

O tendință asociată pandemiei se constată în turism. Hotelurile din Italia, mai ales cele cu pretenții, sunt tot mai interesate să-și vândă direct camerele, ocolind site-urile de profil ori agențiile turistice.

Burberry deschide primul social retail store în Shenzen

Cunoscutul brand de modă Burberry a inaugurat în China, la Shenzen, primul social retail store, un nou concept în care online-ul și offline-ul se contopesc într-o manieră unică, oferind vizitatorilor o experiență digitală profundă.

hourglass_full 2 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Noua tendință în turismul din Italia

O tendință asociată pandemiei se constată în turism. Hotelurile din Italia, mai ales cele cu pretenții, sunt tot mai interesate să-și vândă direct camerele, ocolind site-urile de profil ori agențiile turistice.

hourglass_full 2 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Tehnologia digitală ar putea fi singura opțiune pentru mărcile de lux

Consumatorii nu mai urmăresc doar mărcile. Vor să se reflecte cu conținutul, poveștile și inspirațiile unei mărci. Când Christian Dior și Nike au anunțat pantofii sport Dior x Air Jordans, peste 5 milioane de oameni au dorit să cumpere adidașii la un preț de peste 1.000 de dolari. Doar câteva mii de perechi au fost făcute, iar multe au fost oferite în primul rând celor mai fideli clienți Dior din întreaga lume. Totuși, toți pantofii sunt digitali!

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Grecia a inaugurat un obiectiv turistic inedit

Grecia a inaugurat primul său muzeu arhelologic subacvatic în vestul Mării Egee. Expoziția include aproximativ patru mii de amfore de pe o epavă din anul 500 Î.H.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ce destinație de vacanță să alegi în funcție de semnul tău zodiacal?

Brazilia pentru berbeci, Provence pentru fecioare, Italia pentru gemeni. Astrologii au privit stelele pentru a recomanda doisprezece destinații în funcție de fiecare semn al zodiacului.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
5 achiziții pentru bebelușul tău la care să nu faci rabat de la calitate (P)

Venirea pe lume a unui copil reprezintă o mare bucurie și, pe măsură ce se apropie data întâlnirii cu bebelușul, familia se adună în jurul părinților pentru a le oferi sprijin. Unii au în minte lucrurile necesare pentru naștere, alții se preocupă de organizarea familiei și a locuinței care așteaptă un oaspete atât de important.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL