Artista în vârstă de 34 de ani a povestit, recent, în cadrul unui interviu, despre pașii pe care i-a urmat ca tânără antreprenoare, dar și despre greșelile pe care le-a făcut și pe care le recomandă altor antreprenori să le evite.
La vârsta de 25 de ani, Sore a decis să investească în propriul său brand vestimentar. Astfel, artista are deja aproape 10 ani de experiență în acest domeniu. Recent, cântăreața a oferit mai multe detalii despre afacerea ei și a oferit și câteva sfaturi pentru antreprenori.
„Am lansat fără niciun plan de business. N-aș recomanda asta nimănui”, a spus Sore la Fresh by Unica.
„Nu m-am interesat cât costă materialele. Am luat-o cu începutul, să avem unde să punem mașinile. Și după am luat fiecare lucru pe rând.”
La început, Sore a deținut un atelier și a angajat personal care să se ocupe de confecționarea hainelor create de ea. În urmă cu trei-patru ani, însă, cântăreața a decis să externalizeze producția și a colaborat cu o fabrică din Cluj.
„Și materialele sunt aduse din Italia. E cumva la un alt nivel, s-a dezvoltat business-ul. Dar dacă ar fi așa să recomand cuiva, le-aș spune să-și facă un pic temele înainte. Așa-i normal. Când te apuci să investești niște bani, trebuie să știi în ce, cum, să te interesezi, să te sfătuiești cu oamenii care fac asta. Dar a funcționat”, a completat Sore pentru aceeași sursă.
În prezent, Sore colaborează cu o singură persoană, care gestionează relațiile cu clienții. Aceasta este cea mai bună prietenă a ei, ce joacă și rolul de nașă a fiicei sale, Erin.
„În ea am toată încrederea. Nu trebuie să verific nimic, pentru că știe să facă foarte bine tot ce face”, a spus Sore, pentru Unica.ro.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.