Mult așteptatul brand de frumusețe al lui Harry Styles, Pleasing, tocmai a fost lansat, iar gama de lacuri de unghii și produse de îngrijire a pielii arată promițătoare și incredibilă.
Cântărețul Harry Styles, care este cunoscut pentru garderoba sa fluidă și pentru dragostea pentru ojă, și-a lansat propriul brand de frumusețe, Pleasing.

Vedeta a anunțat linia prin intermediul conturilor sale de Twitter și Instagram luni, postând o imagine promoțională, cu descrierea „Find your Pleasing”.
Gama de frumusețe vegană și fără cruzime cuprinde în prezent șase produse: patru lacuri de unghii, un ser pentru buze și un ser facial. Cu prețuri cuprinse între 20 și 75 de dolari, produsele sunt disponibile pentru precomandă online și vor fi livrate la sfârșitul lunii noiembrie, potrivit site-ului mărcii.

Brandul se lansează cu patru lacuri de unghii.
„Când am decis că Pleasing va face produse de înfrumusețare, am vrut să fiu sigur că sunt ceva ce voi folosi”, a spus Styles într-un comunicat de presă. „Nu am vrut să fac produse care să mascheze oamenii, am vrut să îi evidențiez și să-i fac să se simtă frumoși”.
Fidele abordării neutre din punct de vedere al genului a lui Harry cu privire la modă și frumusețe, modelele de campanie Pleasing includ atât bărbați, cât și femei. Un comunicat de presă spunea că marca celebrează „multitudinea de identități unice din comunitatea noastră”.

Serul iluminator Pearlescent
Pleasing a mai spus că linia a fost inspirată din perle, pe care Styles le poartă frecvent, numind-o „oda frumuseții găsite într-o cochilie simplă”.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.