Dieta Zone este puternic popularizată în cărţile biochimistului american Barry Sears care ne asigură că vom ajunge să ne simţim mai uşoare, mai fresh, mai pline de energie dacă o adoptăm! Sears susţine că eficacitatea dietei constă în raportul dintre proteine-carbohidraţi-grăsimi (30% proteine, 30% grăsimi, 40% carbohidraţi) în locul calculării numărului de calorii.
Nu este neaparat o dietă pentru pierderea în greutate (deşi poate avea şi rezultate în acest sens), ci mai degrabă este un mod de a mânca – bazat pe consumul de alimente în proporţii optime pentru organismul uman. Atunci când nivelul de insulină nu este nici prea mare, nici prea mic, în organism sunt eliberate substanţe anti-inflamatorii.
Dieta „The Zone” vă permite să pierdeți în greutate prin integrarea alimentelor dulci natural cu un indice caloric scăzut, cum ar fi lintea, avocado, paste, orez. Și aceasta, de cinci ori pe zi (inclusiv 2 gustări) la intervale regulate. Prin stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, evitarea depozitării grăsimilor, dar și prin depășirea aportului zilnic necesar de calorii, Dr. Barry Sears promite o pierdere în greutate de unul până la 1,5 kg pe săptămână. Metoda se bazează și pe restricția de calorii, o masă nu poate depăși 500 de calorii și gustarea nu trebuie să depășească 100 de calorii.
Și pentru a atinge acest echilibru ideal, este necesar, de exemplu, să distribuiți astfel aportul de energie : 30% alimente bogate în proteine, 30% bogate în lipide și 40% bogate în carbohidrați. De asemenea, este necesar să evitați alimentele bogate în grăsimi proaste, cum ar fi carnea grasă, carnea de vită, carnea de porc. Și, ca Madonna, puteți face mult sport. Aveți grijă, înainte de a începe, trebuie făcută o monitorizare medicală.
Avantajele dietei Zone
Dezavantajele dietei Zone
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.