Dr. Barbara Sturm dezvăluie ultima sa invenție miraculoasă, bazată pe principiul biomimeticii și inspirată de cercetările sale în știința moleculară.
Etimiologic, biomimetica constă în imitarea vieții. În domeniul frumuseții, această tendință se aplică produselor cosmetice care sunt inspirate de viețuitoare pentru a crea inovație. Acest lucru necesită un studiu atent al mediului nostru (microorganisme, ecosisteme, plante sau chiar animale), cu scopul de a proiecta procese inovatoare care să servească oamenii. Natura este de interes major pentru cele mai specializate laboratoare și ne dezvăluie secrete care sunt prețioase pentru noi.
Acesta este modul în care celebra Dr. Barbara Sturm și-a desfășurat propria cercetare în știința moleculară. Iar rezultatele sale sunt concludente! Specialista a lansat o nouă cremă hidratantă inovatoare, crema anti-îmbătrânire pentru față.
Datorită cocktail-ului său anti-îmbătrânire avansat - care necesită o știință a ingredientelor de înaltă performanță - precum și unei formule biomimetice unice care întărește proprietățile naturale de barieră ale pielii, produsul cosmetic oferă rezultate imediate și pe termen lung.
Aceasta conține molecule anti-îmbătrânire care promovează susținerea mecanismelor fiziologice pentru reducerea îmbătrânirii pielii, dar și extracte puternice de plante care oferă beneficii ce sporesc strălucirea. În cele din urmă, biopolimerii de plancton fac pielea mai fermă și mai suplă, în timp ce o concentrație ridicată de molecule de acid hialuronic asigură o hidratare profundă, susținând din nou proprietățile barierei pielii, reducând în același timp apariția ridurilor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.