După ce a trecut peste dezastrul de la începutul anului, când autoritățile au luat printre cele mai dure măsuri din lume pentru a stopa răspândirea COVID-19, Italia a reușit să se redreseze la timp pentru a-i întâmpina pe turiști, scrie CNN.
Dar, pe măsură ce temperatura începe să scadă, scand și speranțele unei redresări complete a sezonului turistic italian. Vine iarna și, odată cu ea este așteptată o catastrofă economică, notează CNN.
„În Italia, pierderile estimate pentru 2020, din cauza lipsei turiștilor străini, se ridică la 24,6 miliarde de euro. Chiar și cheltuielile turiștilor autohtoni au scăzut cu 43,6 miliarde de euro”, spune Giorgio Palmucci, președintele consiliului național de turism italian, ENIT.
CNN citează, de asemenea, statisticile Confindustria, potrivit cărora 70% din hotelurile din orașe precum Roma și Florența și 20% din cele de-a lungul zonelor de coastă nu s-au redeschis niciodată după blocare.
Institutul Național de Statistică al Italiei proiectează că 60% dintre companiile din industrie se tem de o prăbușire iminentă.
Citeşte întreaga ştire: Pandemia de COVID-19 generează probleme uriașe pentru turismul din Italia. Este așteptată o catastrofă economică
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.