Dar are sens să cumpărați o Tesla folosind criptomoneda adesea volatilă? Răspunsul simplu este că depinde foarte mult de ceea ce se întâmplă cu prețul Bitcoin. Și asta este un lucru greu de prezis, spun experții citați de CNN.
Prețul Bitcoin fluctuează mult mai rapid decât majoritatea monedelor. Valoarea unui singur bitcoin poate crește sau scădea cu mii de dolari în doar câteva zile. Pe parcursul a doar o săptămână, luna trecută, prețul unui bitcoin a crescut la 42.000 de dolari înainte de a scădea la 30.000 de dolari, apoi să crească din nou la 40.000 de dolari.
Aceste schimbări rapide de preț ar putea face ca tranzacționarea bitcoin-ului pentru o mașină să fie foarte bună pentru unii cumpărători, dar totul depinde de calendar. De exemplu, dacă ați cumpărat un bitcoin în iulie 2020, când prețul era de aproximativ 10.000 de dolari, ceea ce înseamnă cu puteai cumpăra Hyundai Elantra la mâna a doua, ar putea acum să vă aducă un Tesla Model 3 nou de 38.000 de dolari.
Nu este încă clar cum Tesla va gestiona achizițiile bitcoin ale mașinilor sale. Va stabili Tesla un preț în bitcoin la fel cum stabilește prețurile în dolari, euro sau alte monede locale din fiecare țară? Răspunsul la această întrebare este încă neclar, scrie CNN.
De obicei, prețurile mașinilor noi se schimbă pe perioade destul de lungi de timp, cum ar fi săptămâni sau luni. Cu toate acestea, fluctuațiile rapide ale valorii Bitcoin ar putea face dificilă stabilirea unui preț criptografic și respectarea acestuia pentru orice perioadă de timp stabilită.
Alternativ, prețurile publicitare ale vehiculelor Tesla ar putea rămâne în moneda locală, cum ar fi dolari americani sau euro, în timp ce cumpărătorii pot plăti în bitcoin. În acest fel, suma pe care o plătiți în bitcoin ar fluctua de la o zi la alta.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.