Ștefan Bănică a lansat ieri cel mai recentă piesă cu videoclip al său - “E beton Coana Mare” – care beneficiază și de un videoclip plin de energie și culoare. Stilul inconfundabil al lui Ștefan Bănică revine în atenția fanilor cu acest cântec menit să îi pună în mișcare încă de la primele acorduri. “Piesa “E beton Coana Mare” a fost înregistrată în studio în luna februarie a acestui an și am avut alături muzicieni de prima mărime. De această dată, după mult timp, apar și eu pe înregistrare ca pianist, pentru că e o piesă rock’n’roll 100%, exact așa cum îmi place mie. E genul de piesă care îți da o energie bună și te face să dansezi.” – a declarat Ștefan Bănică despre cel mai nou single, lansat pe 11 mai, pe YouTube, dar și pe platformele digitale. Personajul principal al cântecului, este, evident, Coana Mare, despre care Ștefan Bănică spune: „Coana Mare, personajul din cântec, este inspirat din realitate și dovedește că, la unii, vârsta e doar un număr, atunci când știi să te bucuri de viață. Cine nu ar vrea să aibă o bunică așa cum e Coana Mare?! Dar, pe vremurile astea, oare cine ar ține-o în casă pe Coana Mare?!“, a spus vedeta. Videoclipul este și el în ton cu piesa, extrem de amuzant și realizat în aceeași direcție cu
vremurile pe care le trăim, în izolare acasă, după cum declara Ștefan Bănică: „Modalitatea de realizare a videoclipului se potrivește exact cu această perioadă de criză, în care majoritatea dintre noi suntem nevoiți să stăm acasă, unde telefonul și mediul online sunt în prim plan. Grafica din videoclip e haioasă, digitală, reprezintă un telefon mobil, pe care mulți dintre noi ne petrecem foarte multe ore pe zi.” “E beton Coana Mare este o piesă “verificată” în concerte. Sunt unele piese îndrăgite de public pentru că sunt difuzate și ascultate la radio, iar altele, fără să fie auzite înainte, trezesc reacții de la primele acorduri, ceea ce este extrem de important, așa cum e și cazul noului single “E beton Coana Mare”. Sper să va placă piesă și videoclipul. Și aștept să ne revedem sănătoși cât mai curând.” - a conchis Ștefan Bănică, artistul care umple sălile de concert până la refuz și care a stabilit adevărate recorduri în România prin producțiile spectaculoase ale concertelor sale de Crăciun de la Sala Palatului. Cu o carieră impresionantă, de peste 30 de ani, în muzică, film, teatru și televiziune, Ștefan Bănică este unul dintre cei mai iubiți artiști români, reprezentând un adevărat brand în showbiz-ul din România.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.