Este vorba despre o geantă în formă de homar, dezvăluită în cadrul prezentării pe podium a colecției pentru sezonul toamnă/iarnă 2025.
Geanta-homar este rezultatul unei colaborări între Pharrell Williams, directorul de creație al liniei masculine Louis Vuitton, și designerul de streetwear Nigo. Cei doi au mai colaborat în trecut – în 2003 și-au fondat propriul label de streetwear, numit Billionaire Boys Club, urmat de ICECREAM, o extensie a brandului. Nigo este de asemenea cunoscut pentru faptul că este fondatorul labelului A Bathing Ape, iar în prezent este director de creație pentru Kenzo.
Geanta-homar a apărut momentan numai pe podium, însă deja a devenit virală pe rețelele sociale, fiind unul dintre cele mai râvnite accesorii din cadrul colecției. Aceasta urmează să devină disponibilă pentru achiziționare în a doua jumătate a acestui an. Prețul genții nu a fost momentan dezvăluit, însă se zvonește că ar urma să coste în jur de 18.000 de dolari.
Homarul a fost, de altfel, un laitmotiv al noii colecții Louis Vuitton Menswear. Brelocuri și talismane în formă de homari sau de clești de homar au însoțit pe podium o variatate de genți, de la clasicele tote bags la mini-cufere sau Keepalls.
Homarul, un simbol al luxului în gastronomie, a mai fost inclus în colecții de modă din trecut. Cea mai memorabilă apariție a sa a fost în 1937, când creatoarea de modă Elsa Schiaparelli a creat o rochie în colaborare cu artistul Salvador Dalí. La vremea respectivă, rochia cu imprimeu suprarealist a fost considerată un statement avant-garde și a devenit un element-semnătură al brandului Schiaparelli. În 2017, Bertrand Guyon, pe atunci director de creație pentru Schiaparelli, și apoi, de curând, în 2024, Daniel Roseberry, directorul curent de creație al casei de modă franceze, au introdus noi versiuni ale emblematicei rochii homar în repertoriul Schiaparelli.
De-a lungul ultimelor decade, mai mulți designeri, printre care Thom Browne, John Galliano sau pălărierul Philip Treacy, au inclus motivul homarului în colecțiile lor. În 2005, Treacy a creat pentru Lady Gaga un accesoriu capilar în formă de homar, decorat cu cristale Swarovski, iar în 2006, Galliano a creat o colecție pentru Dior Couture care includea rochii și paltoane cu trene inspirate de imaginea cozilor de homar.
Casă de modă Mugler l-a numit pe designerul Miguel Castro Freitas director de creație, urmându-i astfel lui Casey Cadwallader.
Zoë Kravitz este starul celei mai noi campanii a casei de bijuterie Jessica McCormack, denumită „Rush Hour”.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Antonia a vorbit despre îmbunătățirile pe care și le-a făcut la nivelul corpului.
Donatella Versace a anunțat în urmă cu o săptămână că se retrage din rolul de director de creație al brandului ce îi poartă numele de familie.
Cristi Borcea și soția sa, Valentina Pelinel, acordă o mare atenție sănătății și felului în care arată, lucru ce a fost confirmat inclusiv de model.
Reinaldo Herrera, personalitate influentă în lumea modei și a înaltei societăți internaționale, s-a stins din viață la vârsta de 91 de ani, marți, la reședința sa din Manhattan.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Începe a doua ediție a Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week – evenimentul de anvergură internațională din România
Jack McCollough și Lazaro Hernandez de la Proenza Schouler vor prelua conducerea creativă a casei Loewe, deținută de LVMH.
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială.
Patrick Schwarzenegger și Abby Champion joacă în noua campanie SKIMS – într-o scenă care recreează planificarea nunții lor.
Designerul Jonathan Anderson se retrage de la cârma creativă a brandului Loewe, după 11 ani în care a ocupat postul de director de creație.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.