De-a lungul anilor, compania a lansat iPhone-uri personalizate în ediție limitată, decorate cu orice, de la bijuterii rare până la ceasuri Rolex. Recent, un canal rusesc de YouTube a postat un videoclip de unboxing cu ceea ce se pretinde a fi cel mai scump iPhone 14 Pro Max din lume, care are un preț de 40 de milioane de ruble (aproximativ 465.000 de dolari).
În cazul în care încercați să vă dați seama de ce costă mai mult decât un Lamborghini, aflați că acest iPhone puternic personalizat de la Caviar este încrustat cu sute de diamante. Numit Diamond Snowflake, modelul este limitat la doar 3 exemplare și a fost creat în parteneriat cu renumitul brand britanic de bijuterii Graff.
Punctul culminant al iPhone-ului Diamond Snowflake este pandantivul masiv atașat de placa din spate a smartphone-ului. Pandantivul colier cu fulg de nea Graff este realizat din platină și aur alb și este sertat cu numeroase diamante rotunde și tăiate în marchiză. Numai pandantivul este estimat la 75.000 de dolari.
În plus, placa din aur alb de 18k este, de asemenea, decorată cu 570 de diamante, fixate într-un model foarte interesant. În mod surprinzător, oamenii de pe canalul YouTube Wylsacom ajung să dezpacheteze ediția Swarovski, care are un design aproape identic, dar vine cu cristale Swarovski în loc de diamante și un preț puțin mai accesibil.
Denumită Crystal Snowflake SE (Swarovski Edition), această versiune este limitată la 20 de exemplare. După cum se vede în videoclip, vine într-o cutie albă învelită în piele, care poate fi deschisă doar cu o cheie aurie, furnizată într-o cutie separată de culoare aurie. Există chiar și o pereche de mănuși în interiorul ambalajului. Deschizând cutia, o lumină LED minusculă ascunsă în interiorul capacului strălucește pe iPhone 14 Pro Max personalizat. Un compartiment separat de sub smartphone deține toată documentația, inclusiv certificarea autenticității și numărul de serie al telefonului.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.