Designul acesteia este conceput de Faisol Abdullah, pentru casă de modă Jendela. Rochia este realizată din mătase, satin și tafta. Această este accesorizată cu cristale Swarovski și 751 de diamante. Diamantele însumează peste 1000 de carate. Dacă acest lucru nu era suficient, cea mai scumpă rochie din istorie prezintă un diamant central cu o tăietură în formă de pară, doar acesta din urmă având mai mult de 70 de carate.
Cea mai scumpă rochie din lume costă nici mai mult, nici mai puțin de 30 de milioane de dolari. Deși costul acesteia este unul amețitor, rochia este o adevărată bijuterie. A fost prezentată publicului larg în anul 2009, în cadrul festivalului de modă STYLO din Malaezia. Potrivit lui Datuk Nancy Yeoh, CEO la STYLO Internațional, festivalul de modă a cuprins și componentă de responsabilitate socială corporativă, astfel că din prețul rochiei 5 milioane de dolari au urmat să fie donați către fundația caritabilă Gaza.
Kavita Sidhu, actrița de origine indiana, a avut plăcerea de a fi selectată pentru a prezența rochia în cadrul evenimentului caritabil STYLO. “Nu m-am putut gândi la nimeni altcineva care să poarte această rochie. Ea va prezența rochia în timp ce se va citi poemul care a inspirat designul acesteia”, a dezvăluit Faisol în cadrul unui interviu acordat publicației The Times Of India.
Prezentarea de modă a fost gândită până la cel mai mic detaliu, iar fiecare pas al frumoasei actrițe a pus și mai mult în valoare superbă rochie și strălucirea amețitoare a pietrelor prețioase.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.